آوای جنوب

سرپرست هیئت هاکی کهگیلویه و بویراحمد:

هاکی نفت گچساران در شرایط خوبی قرار دارد/شانس بالایی برای قهرمانی داریم

دور برگشت مسابقات لیگ برتر هاکی به میزبانی نفت گچسارانسرپرست هیئت هاکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم نفت و گاز برای دفاع از عنوان قهرمانی سال ۹۱ نیاز مند حمایت مسئولان و هواداران دارد.

آوای جنوب؛

رحمت الله محمدی اظهار کرد: در دور رفت تیم هاکی نفت و گاز گچساران از ۳ بازی که انجام داد، ۲ پیروزی و یک شکست به دست آورد و با ۶ امتیاز و با تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار گرفت.

وی بیان کرد: در دور رفت تیم نفت و گاز تا حدودی بازی‌های زیبایی ارائه داد و عملکرد این تیم در دور رفت تقریبا راضی کننده بود و امیدواریم تیم نفت و گاز در دور برگشت نیز نتایج خوبی کسب کند.

سرپرست هیئت هاکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم نفت و گاز در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی دارد و ما خیلی امید داریم که در دور برگشت نیز نتایج خوبی کسب کنیم و در گروه خود به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کنیم.

محمدی خاطرنشان کرد: تیم نفت و گاز از مجموع ۱۲ بازیکن خود ۷ بازیکن ملی پوش بوده و این یک امتیاز بسیار بزرگ برای موفقیت این تیم محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شانس بسیاری برای کسب عنوان قهرمانی داریم، افزود: شانس قهرمانی ما در هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بالای ۹۰ درصد است.

سرپرست هیئت هاکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تیم نفت و گاز برای دفاع از عنوان قهرمانی سال ۹۱ نیازمند حمایت مسئولان و هواداران دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president