آوای جنوب

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران:

نیاز مبرم نفت و گاز گچساران به امتیازات ۴ دیدار آخر

سنجریسرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: نفت و گاز گچساران به امتیازات چهار بازی باقی مانده برای بقا در لیگ دسته یک کشور نیاز مبرمی دارد.

آوای جنوب؛

احمد سنجری اظهار کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بازی‌های حساس و مهمی را طی هفته‌های آینده پیش‌رو دارد که ماندن یا سقوط این تیم به لیگ دسته دو منوط به کسب نتایج دیدارهای باقی مانده است.

وی با بیان اینکه توان و استعداد نفت و گاز گچساران فراتر از وضعیت موجود است، افزود: نفت و گاز گچساران یکی از تیم‌های قوی و مستحکم دسته یک کشور است که با بدشانسی‌های زیادی طی برگزاری مسابقات روبرو شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه تیمی نفت و گاز گچساران طی دیدارهای آینده کسب موفقیت در نتایج و امتیازات دیدارهای باقی مانده است.

سنجری یادآور شد: ما در هفته‌های آینده چهار دیدار باقی مانده داریم که همه تلاش و سعی ما پیروزی و کسب حداکثر امتیازات موجود برای ابقا و ماندن در لیگ دسته یک است.

وی با تأکید بر این‌که هیچ بازیکن محروم و مصدومی برای دیدارهای آینده نداریم، گفت: در بازی‌های آینده با حمایت تماشاگران و تلاش مضاعف بازیکنان تیم برای کسب امتیازات لازم برای ماندگاری در لیگ دسته یک به مصاف حریفان خواهیم رفت.

سنجری شرایط کنونی تیم نفت و گاز گچساران را مطلوب، اما سخت عنوان و اظهار کرد: ما چاره‌ای به جز پیروزی در دیدارهای آینده نداریم و برای رسیدن به هدف و نتیجه دلخواه با تمام توان بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به دیدار این تیم برابر نساجی مازندران افزود: ما با نیت برد و شکست حریف به این دیدار قدم می‌گذاریم و اگر موفق به کسب یک امتیاز از این دیدار شویم نیز در رسیدن به هدف خود گامی مثبت برداشته‌ایم.

سنجری عنوان کرد: تیم نساجی نیز در دو دیدار گذشته خود با شکست مواجه شده و در مقابل نفت گچساران با استفاده از هواداران خود سعی در کسب سه امتیاز این دیدار دارد.

وی ادامه داد: دو دیدار از بازی‌های باقی مانده در گچساران و یک دیدار نیز در اردبیل برگزار می شود که تمرکز خود را بر این دیدارها گذاشته‌ایم.

سنجری با بیان اینکه در صورت برد در سه دیدار از چهار دیدار آینده شانس ماندن در لیگ دسته یک بسیار زیاد است، افزود: به هر حال ما در تمامی دیدارهای آینده نفت و گاز گچساران مقابل همه حریفان با نیت برد و کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران از هواداران تیم نفت و گاز گچساران خواست تا در دیدارهای باقی‌مانده سنگ تمام گذاشته و روحیه تیمی را برای شکست حریفان افزایش دهند.

/فارس/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president