آوای جنوب

نگرانی فرماندار گچساران از تعطیلی مجدد بازار/ رعایت نشدن پروتکل بهداشتی وضعیت گچساران را قرمز کرد

 آوای جنوب،

به گزارش آوای جنوب از گچساران، علیرضا اتابک در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا که با حضور  معاون دانشگاه علوم پزشکی استان و دیگر اعضای ستاد کرونا  که در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتیو ساده انگاری در هفته‌های اخیر  وضعیت شهرستان گچساران به قرمز تبدیل شد.

وی با اشاره به برگزاری ۳ انتخابات مهم در شهرستان گفت:  یکی از عواملی که موجب شد وضعیت این شهرستان به قرمز تبدیل شود همین تجمعات انتخاباتی  بوده است.

فرماندار گچساران ادامه داد:  در آسیب شناسی جدیدی در یک منطقه یک مراسمی  برگزار شده بود  و  تمام اهالی دهستان در  آن مراسم حضور داشتند که بعد از چند وقت تمامی اهالی منطقه  اذعان داشتند  که به این بیماری دچار شدند که تعدادی از این افراد در منزل قرنطینه و برخی از آنها در بیمارستان بستری هستند.

اتابک عنوان کرد:  وقتی که شرایط قرمز می شود واقعا سخت می شود که یک بار دیگر را بازار تعطیل کرد.

فرماندار گچساران اذعان کرد:وقتی که شرایط قرمز می شود تن من می لرزد چرا که یک بار دیگر می گوییم مسوولیت سه انتخابات دیگر بر دوش ما آمد و سختی کار یک بار دیگر شروع شد.

وی با بیان اینکه هشتاد درصد این وضعیت  موجود در شهرستان از تجمعات انتخاباتی صورت گرفته است، افزود: کمک کنیم که مدت زمان این بیماری طولانی نشود چرا که باید محدودیت ‌ها ایجاد کنیم و این محدودیت ها سخت خواهد بود.

اتابک عنوان کرد: می طلبد که یک بار دیگر به شهروندان این هشدارها داده شود  و از این تجمعات و ساده انگاری و عادی انگاری  که موجب شد  وضعیت شهرستان قرمز شود، پرهیز کنند.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: در انتخابات همه ماسک و پروتکل های بهداشتی  را کنار گذاشته بودند چنان  که اذعان می شد با برگزاری انتخابات ویروس کرونا ریشه کن شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president