آوای جنوب

نگرانی رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران از افزایش شمار مبتلایان به کرونا

آوای جنوب،

 سید طاهر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب گفت: اکنون روند مراجعه  بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا به بیمارستان شهید رجایی گچساران  کاهش یافته است.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۶بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان رجایی بستری هستند که از این تعداد ۲۰بیمار مبتلا قطعی شناسایی شده است.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران عنوان کرد: با توجه به کاهش ابتلا به کرونا در شهرستان این امر مورد تاکید نیست که کرونا را شکست داده‌ایم بلکه کرونا قابل پیش‌بینی نیست.

حسینی با ابراز نگرانی از  افزایش  و شناسایی شمار مبتلایان به کرونا در هفته‌های آینده در شهرستان گچساران عنوان کرد: متاسفانه رعایت نشدن پروتکل بهداشتی  در روزهای اخیر به دلیل برگزاری سه انتخابات مهم و عادی انگاری و سهل انگاری شهروندان در این ایام پیش‌بینی می‌شود که در روزهای آینده شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان افزایش چشمگیری داشته باشد.

حسینی در ادامه  از تحویل موقت بیمارستان نرگسی خبر داد و گفت: هم اکنون بیمارستان به سیستم خنک کننده مجهز شده است و انتظار می‌رود که در ماه آینده این بیمارستان کامل به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: اکنون دستگاه رادیولوژی ارسال و منتظر مجوز برای نصب این دستگاه هستیم.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران اذعان کرد: با افتتاح کامل بیمارستان نرگسی تعدادی از بخش‌های بیمارستان شهید رجایی به این بیمارستان منتقل می‌شود.

حسینی ابراز کرد: تعدادی از بخش‌های بیمارستان رجایی اعم از بخش تلاسمی، کرونایی، اعصاب و روان و دیالیز جا به جا نمی‌شود.

 رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران تصریح کرد: برای ساخت  و تجهیز بیمارستان نرگسی ۲هزار میلیارد ریال  هزینه شد.

وی  افزود: عملیات اجرایی  بیمارستان نرگسی گچساران مرداد ۹۲ در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع آغاز شد و اکنون تحویل موقت است.

حسینی تصریح کرد: این بیمارستان در ۲ بلوک ۶ و پنج طبقه ساخته شده  که دارای بخش های اورژانس با ۲۵ تخت، درمانگاه، “سی سی یو” با چهار تخت، ۶ تخت “آی سی یو”، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.

وی خاطرنشان کرد: برای این این بیمارستان ظرفیت های تخصصی و فوق تخصصی پیش بینی شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. وحید گفت:

    چرا ده روز پیش نگران نبودید حالا نگران شدید چرا تواین مدت هیچ وقت از کرونا صحبت نکردید حالا نگران شدید چون هرکدوم یکی از آشناها خودتون برا شورا ثبت نام کرده بود صحبت نکردید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president