آوای جنوب

شهردار دهدشت خبر داد

نوسازی ناوگان تاکسیرانی دهدشت در پیچ و خم وام بانکی

شهردارشهردار دهدشت با بیان اینکه بیش از ۷۸ درصد ناوگان تاکسیرانی این شهر فرسوده است روند کند تبدیل خودروهای فرسوده به احسن را در پیچ و خم دریافت وام بانکی دانست.

آوای جنوب؛

جواد تخشا در گفت‌وگو با خبرنگاران در کهگیلویه با اشاره به وضعیت نا به سامان ناوگان حمل و نقل درون شهری دهدشت اظهار کرد: از ۴۷۰ تاکسی موجود در سطح شهر ۳۷۰ دستگاه فرسوده است.

شهردار دهدشت با بیان اینکه هر روز بر تعداد خودروهای فرسوده و مشکلات ناشی از آن در سطح شهر افزوده می‌شود، تصریح کرد: معرفی رانندگان خودروهای فرسوده به عاملیت بانک صادرات جهت دریافت وام و جایگزینی خودروی سمند در حال انجام است.

تخشا روند کند تبدیل احسن تاکسی‌های فرسوده را متوجه بانک عامل در اعطای وام دانست و گفت: با توجه به اعلام ظرفیت ۱۴۰ نفری بانک عامل تاکنون تنها به سه نفر از متقاضیان معرفی شده وام جایگزینی اعطا شده است.

شهردار دهدشت با اشاره به شرایط تبدیل احسن خودروهای پیکان با بیان اینکه خودروی مورد تأئید حمل و نقل برای جایگزینی خودروهای فرسوده سمند معرفی شده است، خاطرنشان کرد: قیمت خودروی جایگزین ۲۸ میلیون تومان برآورد شده است که از این میزان ۲۰ میلیون تومان در قالب وام تأمین خواهد شد.

به گفته تخشا مبلغ پنج میلیون تومان درآمد حاصل از سقف زدن خودروی فرسوده و سه میلیون تومان آورده مالکان خودروهای فرسوده خواهد بود.

شهردار دهدشت خواستار همکاری بانک عامل در اعطای وام خودرو به متقاضیان شد و افزود: در صورت تسریع در اعطای وام و تسهیل شرایط سایر رانندگان جهت دریافت وام به بانک معرفی خواهند شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president