آوای جنوب

پاسخ معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به برخی شایعات

تاجگردون و سایر نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد نقشی در توزیع بودجه استانی ندارند

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاجگردون و سایر نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد نقشی در توزیع بودجه استانی ندارند.

آوای جنوب؛

عصر امروز و در اقدامی خلاقانه توسط شریف اسلامی مشاور جدید مطبوعاتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نخستین نشست تخصصی معاونین استاندار کهگیلویه و بویراحمد پس از سال‌ها در محل دفتر معاونت برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد تا از این پس تنها استاندار در خصوص بیان وضعیت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی و سایر حوزه‌ها و البته عملکردها در برابر سؤالات خبرنگاران متکلم‌الوحده نباشد.

در این نشست که حسن نوروزی معاون استاندار در محورهای مختلف پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود در پاسخ به این سؤال خبرنگار که غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و رئیس کمیسیون بودجه مجلس چه نقشی در توزیع بودجه‌های استانی دارد، اظهار کرد: توزیع بودجه استانی خود فرمولی دارد که بر اساس آن فرمول‌ها به هر شهرستان بودجه لازم تخصیص می‌یابد.

وی با بیان اینکه نه تاجگردون و نه هیچ یک از نمایندگان دیگر در این زمینه دخالتی ندارند، تصریح کرد: تنها کاری که این نمایندگان محترم در خصوص بودجه در استان انجام می‌دهند رایزنی با مسئولان کشوری برای افزایش بودجه‌های ملی است اما در خصوص توزیع بودجه‌ استانی و مشخص شدن سهم هر شهرستان دخالتی ندارند.

نوروزی، البته چانه‌زنی در سطوح ملی را وظیفه هر مسئول و نماینده‌ای دانست و گفت: نمایندگان استان برای حوزه‌های مختلف به غیر از حوزه خودشان هم رایزنی و چانه‌زنی می‌کنند که نشان‌دهنده توجه آن‌ها به توسعه همه جانبه استان است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president