آوای جنوب

نوبخت: تاکنون ۱۶۰۰ میلیارد تومان برای مقابله با کرونا پرداخت شده است / آقای تاجگردون، زارعی و هاشمی‌پور سهم کهگیلویه و بویراحمد چقدر است؟

آوای جنوب
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به دو اقدام اصلی دولت در مقابله با کرونا تصریح کرد: تاکنون ۱۶۰۰ میلیاردتومان به ستاد ملی مقابله با کرونا و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پرداخت شده است.

 

 

آوای جنوب ؛ معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به دو اقدام اصلی دولت در مقابله با کرونا تصریح کرد: تاکنون ۱۶۰۰ میلیاردتومان به ستاد ملی مقابله با کرونا و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پرداخت شده است.
«محمدباقر نوبخت» در توییتی تصریح کرده است: ‏افزون بر کمک به معیشت گروه‌های آسیب‌پذیر، اقدام دیگر دولت برای مقابله با ‎#کرونا، تقویت نظام بهداشت و درمان برای خدمت به مردم بوده است که تاکنون ۱۶۰۰ میلیاردتومان به ستاد ملی مقابله با کرونا و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پرداخت شده است.

وی شب گذشته ( پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه ۹۸ ) هم از اختصاص دو بسته برای اقشار کم‌برخودار که شامل کمک ماهیانه ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی برای سه میلیون ایرانی فاقد درآمد ثابت و وام یک تا دو میلیونی چهار درصدی بدون ضامن برای چهار میلیون نفر شاغل آسیب‌دیده همچون کارگران و اصناف خبر داد.
کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (جمعه) در باره آخرین آمار مبتلایان و فوت شدگان بیماری کرونا گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۳۶۴ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و سه هزار و ۵۲۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
بنا بر این گزارش، مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه سه نماینده استان در مجلس شورای اسلامی توضیح دهند که از ۱۶۰۰ میلیارد تومانی که به ستاد ملی مقابله با کرونا اختصاص یافته، چند در صد آن متعلق به کهگیلویه و بویراحمد است. اگر چه عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار گفته است، یک میلیارد تومان به استان برای مبارزه با این ویروس اختصاص یافت. اما آیا همین مقدار اعتبار کافی هست یا خیر؟ آیا مسئولان کهگیلویه و بویراحمد تلاش خواهند کرد، اصنافی که در این مدت شیوع ویروس دچار خسارت شده اند، از تسهیلات جبرانی دولت بهره ببرند.
غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت که ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارد، توضیح دهد که چه میزان اعتبار در این راستا به استان کهگیلویه و بویراحمد برای مبارزه با این ویروس تزریق کرده است. غلام رضا زارعی نماینده بویراحمد و دنا و عدل عاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ اکنون کجای کار هستند. این دو کدام جلسه را برگزار کردند و با کدام مسئول کشوری و استانی در این رابطه جلسه برگزار کردند.
آقای تاجگردون، زارعی و هاشمی‌پور از ماسک‌های توزیع شده در سطح کشور آیا خبر دارید؟ سهم استان کهگیلویه و بویراحمد چقدر بوده؟
آیا بر عملکرد معاونت غذا و داروی و علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نظارتی در این مدت داشته‌اید؟ آیا آنها را همراهی کرده اید؟ و … جرا شماها در این مدت به مسئله ویروس کرونا ورود نکرده اید؟
هر سه این نماینده در ایام تبلیغات انتخابات از شیوه‌های مختلف برای تبلیغ بهره می‌بردند، اکنون این انتظار می‌رود در ایام باقی مانده از مسئولیت‌شان کنار مردم باشند و مشکلات آنها را پیگیری نمایند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president