آوای جنوب

نماینده گچساران و باشت در یادواره شهدای دشتستان:سردار سلیمانی برای مظلومان امیدآفرین و برای دشمنان بیم‌آفرین بود+تصاویر

آوای جنوب

بوشهر- نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار شهید سلیمانی برای مظلومان امیدآفرین و برای دشمنان بیم‌آفرین بود.

سید ناصر حسینی‌پور شنبه‌شب در مراسم یادواره شهدای سعدآباد دشتستان اظهار داشت: در مکتب امام خمینی (ره) سربازان جهان‌وطن هیچ‌گاه مقابل ظلم سکوت نکرده‌اند و نمی‌کنند و هر جایی که صدای مظلومی شنیده شود حضور می‌یابند.

نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» اضافه کرد: سربازان جهان‌وطن در دوران دفاع مقدس، قبل از انقلاب و قبل از جنگ در صحنه دفاع از مظلومان در نقاط مختلف دنیا حضور داشته‌اند و بعد از جنگ نیز این محور مقاومت و دفاع از مظلومان ادامه داشته است.

نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نام حاج قاسم سلیمانی برای دشمنان هراس‌آور بود تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی برای مظلومان امیدآفرین و برای دشمنان بیم‌آفرین بود.

وی دهکده جهانی را نقطه مقابل سرباز جهان‌وطن عنوان کرد و افزود: دنیای استکبار در هر نقطه‌ای به دنبال منافع اقتصادی خود و استثمار دیگران است و فرقی ندارد که کجا باشد، برای غارت در همه جا حاضر می‌شوند.

حسینی‌پور ادامه داد: چند سال از پایان دوران دفاع مقدس می‌گذرد و سربازان جهان‌وطن که روزگاری در مقابل عراقی‌ها می‌جنگیدند، حالا برای دفاع از مظلوم در عراق با گروه‌های تروریستی می‌جنگند.

نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» بیان کرد: شهدای ما در دوران دفاع مقدس از خون خود برای حفظ این نظام و انقلاب و دفاع از این مرز و بوم گذشتند ولی متأسفانه این روزها برخی افراد می‌گویند ما سهم خود را سفره انقلاب برمی‌داریم.

وی تاکید کرد: همان تفکری که موشک‌های نقطه‌زن چند هزار کیلومتری را می‌سازد اگر در اقتصاد ما حضور داشته باشند، می‌تواند مشکلات اقتصادی و ناکارآمدی را حل کند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president