آوای جنوب

نماینده مردم آبادان:سهمیه سوخت در خوزستان نباید با استان های سردسیر یکسان باشد

باید با سهمیه بنزین استان های سردسیر کشور یکسان باشد، عنوان کرد: مطمئنا باید سهمیه سوخت مردم خوزستان با دیگر استان های سردسیر متفاوت باشد

 نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: خوزستان به عنوان یک استان گرمسیر باید از سهمیه سوخت بیشتری نسبت به استان های سردسیر برخوردار باشد.

آوای جنوب؛

محمدسعید انصاری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آوای جنوب، در پاسخ به سوال که آیا سهمیه بنزین مردم خوزستان که در ماه های مختلف سال با پدیده گرمی آب و هوا دست و پنجه نرم می کنند باید با سهمیه بنزین استان های سردسیر کشور یکسان باشد، عنوان کرد: مطمئنا باید سهمیه سوخت مردم خوزستان با دیگر استان های سردسیر متفاوت باشد؛ به این دلیل که مردم استان های گرمسیر باید از کولر خودروی خود استفاده کنند و نیاز به سوخت بیشتری دارند.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون چنین نگاهی به سهمیه بندی سوخت نداشته ام، بیان داشت: با همکاری کارشناسان طرحی آماده خواهیم کرد و به دولت پیشنهاد خواهد شد تا در این زمینه نیز تصمیم جدی اتخاذ شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: وزارت نفت باید در این زمینه اقدامات کارشناسی شده ای صورت دهد و درخواست می شود در سهمیه سوخت استان خوزستان تجدید نظر شود

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president