آوای جنوب

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در یاسوج گشایش یافت

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا عصر یکشنبه در یاسوج گشایش یافت.نمایشگاه

آوای جنوب؛

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در آیین گشایش این نمایشگاه، گفت: از ۲۱۰ غرفه این نمایشگاه ۴۰ مورد مربوط به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان غیربومی است.

داریوش دیودیده افزود: اقلام اساسی مورد نیاز ایام نوروز مردم شامل انواع مواد خوراکی، نوشیدنی ها، مواد شوینده، پوشاک، کفش، تنقلات، خشکبار، پسته، آجیل و شیرینی در این نمایشگاه عرضه می شود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز و تا ۲۶ اسفند ۹۳ از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر و ۱۵ عصر تا ۲۰ شب پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیودیده اظهار کرد: کالاهای این نمایشگاه با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف نسبت به بازار به مردم عرضه خواهند شد.

وی عنوان کرد: تعدادی از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه مستقر بوده و مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در نمایشگاه می توانند مراتب را به آنان گزارش دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی شود.

دیودیده هدف از برپایی این نمایشگاه را تنظیم بازار، جلوگیری از افزایش قیمت ها و تامین رفاه حال مردم با عرضه کالاهای باکیفیت و دارای قیمت مناسب به آنان اعلام کرد.

وی ابراز داشت: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا علاوه بر یاسوج به طور همزمان در شهرهای گچساران و دهدشت گشایش یافت و در سایر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد نیز فروشگاه های فوق العاده برپا می شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president