آوای جنوب

نماد شیطان‌پرستی «ابلیسک» در یاسوج به آتش کشیده شد +تصاویر

به همت بنیاد مهدویت و با حضور راهپیمایان یاسوجی، نماد شیطان‌‌پرستی «ابلیسک» در یاسوج به آتش کشیده شد.

آوای جنوب؛

ظهر امروز و همزمان با روز جهانی قدس و در انتهای مسیر راهپیمایی مردم شهر یاسوج، نماد شیطان‌پرستی در آیینی توسط جوانان یاسوجی و به همت بنیاد مهدویت به آتش کشیده شد.

در حاشیه این آیین، محمدظاهر سیاوش دبیر اجرایی بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: مردم استان ما باز هم نشان دادند که در چنین برنامه‌هایی شاگرد اول مکتب امام و رهبری هستند.

سیاوش از این روحیه مردم استان به عنوان روحیه ولایتمداری یاد کرد و گفت: در دفاع مقدس و حتی پیش از آن در مبارزات قبل از انقلاب، مردم استان ما نشان دادند که پشت سر مرجعیت و روحانیت هستند.

دبیر اجرایی بنیاد مهدویت در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همان گونه که در روایات آمده، مشرکین و یهودیان صهیونیست‌ دشمن‌ترین دشمنان مسلمانان هستند.

وی با بیان اینکه امروز نماد شیطان‌پرستی را که صهیونیست‌ها بانیان آن هستند به آتش می‌کشیم، افزود: بر اساس آیه قرآن وقتی حضرت ابراهیم (ع) می‌خواهد فرزندش را قربانی کند شیطان درصدد وسوسه برمی‌آید و آن حضرت با رمی جمره به چشم راست شیطان، او را کور می‌کند که در حج تمتع به عنوان رمی جمرات کبری معروف است.

سیاوش در ادامه اظهارات خود در خصوص اهداف به آتش کشیدن ابلیسک تصریح کرد: در روز قدس می‌خواهیم نشان دهیم که با رمی جمره شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و حامی صهیونیسم بین‌الملل خواهان رمی شیطان بزرگ هستیم تا انزجار قلبی از اقدامات شیطان بزرگ برانگیخته شود.

وی گفت: با به آتش کشیدن این نماد شیطانی درصدد معرفی اسرائیل غاصب به عنوان ابلیسک قرن هستیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president