آوای جنوب

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران:

نفت و گاز گچساران اسیر ضد حملات نیروی زمینی شد / بازیکنان نفت با تمام وجود بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: بازی خوبی مقابل نیروی زمینی انجام دادیم ولی تیم ما اسیر ضد حملات شد.

آوای جنوب؛

عباس چمنیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران درباره بازی نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی تهران که با شکست ۴ بر ۳ نفت و گاز به پایان رسید، اظهار کرد: ما همان‌طور که از قبل پیش بینی کرده بودیم، در این دیدار بازی سختی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار اسیر ضد حملات نیروی زمینی شدیم، افزود: در این دیدار برتری با ما بود و ما ابتدا از حریف جلو افتادیم ولی پس از زدن گل اول روی ضد حملات نیروی زمینی گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه تیم نیروی زمینی در این دیدار خوب بازی کرد و تیم دونده‌ای بود، گفت: پس از زدن گل اول ما دو موقعیت گلزنی خوبی داشتیم و می‌توانستیم تقریبا کار را تمام کنیم ولی متأسفانه گل‌هایی روی ضد حملات دریافت کردیم.

چمنیان با بیان اینکه ما در این دیدار در حمله خیلی خوب کار کردیم، عنوان کرد: دراوزه‌بان تیم نیروی زمینی در این دیدار خیلی خوب کار کرد و چندین موقعیت مسلم گلزنی را از ما گرفت و به اعتقاد من این دروازه‌بان در حد لیگ برتر بود.

وی با اشاره به اینکه زدن ۳ گل در زمین حریف نشانه خوبی برای برطرف شدن مشکل گلزنی تیم نفت و گاز بوده است، افزود: در مجموع تیم ما در این دیدار خیلی خوب کار کرد و بازیکنان تلاش‌ زیادی کردند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: بازیکنان نفت و گاز با وجود اینکه تاکنون هیچ مبلغی از قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند ولی با تمام وجود بازی کردند و من از همه بازیکنان تقدیر و تشکر می‌کنم.

چمنیان با اشاره به وضعیت داوری این دیدار، گفت: داور در این دیدار اشتباه تأثیرگزاری نداشت ولی به اعتقاد من باید وقت‌های اضافه بیشتری در نیمه دوم اعلام می‌کرد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president