آوای جنوب

نفتی های گچساران اکبر اوتی را ناک اوت کردند

به گزارش آوای جنوب :در چارچوب هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با دو گل مس کرمان مدعی را بدرقه کرد.

آوای جنوب؛

براساس این گزارش ، عصر شنبه در استادیوم شش هزار نفری بدون تماشاچی نفت گچساران دو تیم مدعی لیگ دسته اول کشور به مصاف هم رفتند تا سرمربی های مشهدی این دو تیم میزان آمادگی تیم های خود را به رخ هم بکشند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در این دیدار با ترکیب وحید اضغرزاده ، ابراهیم ابرقویی، حمید صفری، خسرو پیروزان ، محمدرضا زینال خیری، جامد امیرخانی ، فرشید علیزاده، افشین دانشیان، امیر خدامرادی ، علی کریمی به میدان رفته بود توانست با ارائه یک بازی هجومی بخشی از پتانسیل های خود را به رخ حریف قدر خود بکشد.

تیم نفت اگر چه در این بازی از داشتن تماشاگر محروم بود اما بازیکنان این تیم نشان دادند عشق به مردم گچساران در هرلحظه بازی را در دل خود دارند و با غیرت از نام این شهر دفاع کردند.

گل اول تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را دردقیقه ۷۲ بازی امیرخدامرادی با پاس علی کرمی که در دقیقه ۵۷ بازی به جای افشین دانشیان به میدان آمده بود به ثمر رساند.

دیری نگذشت تا بار دیگری دوازه تیم مس کرمان با سانتر زیبای محمد خان احمدی و ضربه سر تمام کننده علی کریمی در دقیقه ۸۱ بازی گشوده شد و تیم نفت با این دو گل خود توانست با اقتدار مهمان خود را شکست دهد.

در این بازی همچنین علی کرمی ، افشین دانشیان، محمد خان احمدی،از تیم نفت گچساران و فرزادحاتمی از مس کرمان کارت زرد گرفتند و

محمدرضا زینال خیری در دقیقه ۷۷ از تیم نفت گچساران اخراج شد.

همچنین در دقایق ۵۷،۶۹ ،۷۶،۸۹، بازی به ترتیب علی کرمی،ایمان جعفر اوغلی و رضاقیالی جایگزین افشین دانشیان، فرشید علیزاده . حامد امیرخانی شدند.

در این دیدار تیم فوتبال مس کرمان که با سرمربیگیری اکبر میثاقیان با تجربه صعود چند تیم به لیگ برتر وداشتن بازیکنان سرشناس برای شکست نفت گچساران به این شهر سفر کرده بود نتوانست کاری از پیش ببرد و در بازی که با تشنج های بسیاری از سوی کادر فنی و بازیکنان این تیم همراه بود شکست در خانه حریف را بپذیرد و آرزوی رفتن به لیگ برتر کمی دست نیافتنی احساس کند.

برای مس کرمان در بازی مقابل نفت گچساران ،سیروس سنگچولی،مجتبی ترشیز، احمدرضا زنده روح، محراب اسماعیل بیگی، بهتاش میثاقیان، علیرضا نظیف کار، امجد شکوه مقام، عبدالکریم اسلامی، امید خلیلی، مهرداد آوخ، فرزاد حاتمی به میدان رفتند.

در تیم مس کرمان هم سه تعویض به ترتیب در دقایق ، ۶۴،۷۸، ۸۵ بازی انجام شد که در آن به ترتیب احسان عبدی، بهمن طهماسبی و مجید جلالی فر جایگزین مجتبی ترشیز، مهرداد آوخ و امجد شکوه مقام شدند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president