آوای جنوب

دیودیده خبر داد

نظارت بر بازار کهگیلویه وبویراحمد باتشکیل کمیته‌های ۳گانه تشدید می‌شود

خدمت‌رسانی به مردم کهگیلویه و بویراحمد باید عادلانه و خالی از هرگونه منفعت‌طلبی و زیاده‌خواهی در بازار باشد

دیودیدهرئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل و فعال‌سازی کمیته‌های سه‌گانه جهت تشدید نظارت بر بازار این استان خبر داد.

آوای جنوب؛

داریوش دیودیده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف ارتقای آرامش بر بازار کهگیلویه و بویراحمد نظارت با حضور کمیته‌های سه‌گانه تشدید خواهد شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تشکیل و فعال­‌سازی کمیته‌های سه‌گانه بر بازار این استان، این نوید را به مردم کهگیلویه و بویراحمد داد که تغییرات محسوسی در بازار اتفاق خواهد افتاد.

وی اضافه کرد: با تأکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد کمیته‌های سه‌گانه نظارت بر بازار (کمیته‌های نظارت بر آرد و نان، نظارت بر مواد پروتئینی، لبنی و میوه، نظارت بر سایر مسائل بازار) که از قبل نیز وجود داشته‌اند به شکل جدی‌تر از گذشته کارها را پیش خواهند برد.

وی با بیان اینکه ریاست این سه کمیته توسط استاندار انجام خواهد گرفت، بیان داشت: کمیته‌های نظارت بر آرد و نان و نظارت بر سایر مسائل بازار با محوریت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و کمیته نظارت بر مواد پروتئینی، لبنی و میوه با محوریت جهاد کشاوری و عضویت نهادهای مرتبط همچون دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی بازار استان را به شکل مطلوب رصد خواهند کرد.

این مسئول متذکر شد: رسالت اصلی کمیته نظارت بر آرد و نان قیمت‌گذاری انواع نان، نظارت بر فعالیت واحدهای خبازی، پیگیری جهت ارتقای کیفیت و سیاست‌گذاری‌های مؤثر دیگر در این حوزه خواهد بود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حجم وسیع فعالیت‌های انجام شده طی دو هفته اخیر تحت عنوان نهضت ارتقای کیفیت نان در این استان و استفاده از ابزارها و سیاست‌های تشویقی، ایجاد فضای رقابتی و اعمال جرائم، پلمب و قطع سهمیه آرد خبازان متخلف اثرات این اقدامات را در سطح استان بسیار مشهود دانست.

دیودیده یادآور شد: برخی صنوف مورد تأکید استاندار همانند پوشاک که انتقاد بر نحوه کار آنها وجود دارد در دستور کار قرار گرفته و گشت‌های مشترک بازرسی، اقدامات بازدارنده و تنبیهی برای فعالان متخلف در صنف پوشاکی و سایر صنوف متخلف به شکل وسیع انجام خواهد پذیرفت.

وی عنوان داشت: کهگیلویه و بویراحمد استانی مصرف‌کننده و وارد‌کننده محصولات تولیدی استان‌های دیگر است و با این وجود قیمت بسیار از محصولات، کالاها و خدمات از بسیاری از استان‌ها پایین‌تر است و تلاش خواهیم کرد این روند ادامه‌دار بوده و اگر اشکالی در برخی موارد محدود وجود دارد در سریع‌ترین زمان ممکن شناسایی و اصلاح شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان به تمامی متخلفان صنفی هشدار داد: با تخلفات آنها شدیدترین برخوردهای قانونی صورت خواهد گرفت، چراکه خدمت‌رسانی به مردم کهگیلویه و بویراحمد باید عادلانه و خالی از هرگونه منفعت‌طلبی و زیاده‌خواهی در بازار باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president