آوای جنوب

شهردار گچساران خبر داد /

نصب بنر و پوستر ترحیمی در گچساران ممنوع است

زینل زاده شهردارشهردار گچساران گفت: از اول آبان‌ماه امسال نصب هرگونه بنر و پوستر ترحیمی در سطح این شهر ممنوع است.

آوای جنوب؛

اردوان زینل‌زاده امروز در گچساران اظهار کرد: امروزه مبلمان شهری یکی از مهم‌ترین ارکان زیبایی و نشاط یک شهر بوده که عدم توجه به این مهم می‌تواند چهره یک شهر را نازیبا کند.

وی با بیان اینکه مبلمان شهری بخش مهمی از محیط زیست است، افزود: ایجاد سازگاری بصری میان ترکیب مبلمان شهری با سایر نشانه‌های شهری، جهت تشدید و تکمیل زیبایی فضای شهری امری اجتناب ناپذیر است.

شهردار دوگنبدان با اشاره به فضای کنونی مبلمان شهری در حوزه نصب بنر و پوسترهای تبلیغاتی و ترحیمی تصریح کرد: در حال حاضر و با توجه نصب بنر و پوسترهای ترحیمی در دوگنبدان در برخی موارد آشفتگی‌های بصری سبب ایجاد فضای نازیبا در این شهر شده است.

زینل‌زاده ادامه داد: با توجه به بهبود نسبی مبلمان شهری و ایجاد ایستگاه‌های ویژه تبلیغات و نصب بنر و پوستر تبلیغاتی و ترحیم در قالب تلویزیون‌های شهری، نصب بنر و پوستر ترحیمی در این شهر ممنوع شده است.

وی بیان کرد: از اول آبان امسال نصب هر‌گونه بنر و پوستر ترحیمی در سطح دوگنبدان ممنوع شده و شهروندان در صورت نیاز می‌توانند از طریق تلویزیون‌های شهری و پیامک برای اطلاع‌رسانی عموم استفاده کنند.

شهردار دوگنبدان ادامه داد: استفاده از تلویزیون‌های شهری و پیامک برای اطلاع‌رسانی مراسمات ترحیمی نوعی فرهنگسازی عمومی بوده که باید در گچساران نهادینه شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president