آوای جنوب

نشست معاونت فرهنگی مطبوعاتی اداره کل استان با معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خردمندمعاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل با معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشستی در زمینه رسانه ها استان داشت.

آوای جنوب ؛

به گزارش ، آزاد خردمند معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با دکتر حسین انتظامی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد.

آزاد خردمند گفت: در این دیدار پیرامون بررسی وضعیت و مشکلات رسانه ها، خبرنگاران، سایت ها، روزنامه ها و نشریات استانی صحبت شد.

وی گفت : با توجه به مباحث مطرح شده در این دیدار برخی از مشکلات رسانه ها، خبرنگاران، سایت ها، روزنامه ها و نشریات استانی انشالله حل خواهد شد و گام های مؤثری در این زمینه برداشته خواهد شد.

خردمند در گفتگو با آوای جنوب اظهار داشت : تشریح روش‌های موجود برای تسریع بیمه خبرنگاران، ایجاد استقلال و تثبیت حرفه‌ای خبرنگاران، شرایط پرداخت یارانه مطبوعات بر اساس اعلام وصول الکترونیکی آنها، نظارت و رسیدگی بیشتر بر تخلفات نشریات در خصوص درج آگهی‌ها به ویژه در استان‌ها، پیگیری مجوز سایت ها، رسیدگی و پیگیری تشکیل خانه‌های مطبوعات در استان‌های سراسر کشور بر اساس تغییرات جدید در اساس نامه آن‌ها از مهم ترین موضوعات طرح شده در این نشست بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president