آوای جنوب

نخستین پیروزی نفت وگاز گچساران درلیگ برتر واترپلو پس از انصراف حریف

واترپلوتیم نفت و گاز گچساران که در مسابقات لیگ برتراین فصل واترپلوی کشور چهار شکست پیاپی را پذیرفته بود به دلیل انصراف چوکای تالش از حضور در بازی مقابل این تیم ،برنده بازی اعلام شد.

آوای جنوب؛

این بازی که قرار بود عصر روز جمعه در هفته پنجم لیگ برتر واترپلوی کشور برگزار شود، پس از انصراف تیم حریف به رای داوران با نتیجه پنج بر صفر به سود نفت و گاز گچساران ثبت شد.

رییس هیات شنا و واترپلوی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: این سومین انصراف تیم چوکای تالش در مقابل نفت و گاز گچساران دررقابت های لیگ برتر واترپلوی کشور سال های اخیر بوده است.

عبدالرضا خرم آبادی افزود:تیم چوکای تالش که در همه مسابقات هفته های گذشته بازی های خود را واگذار کرده است، به دلیل دوری راه و ناتوانی مالی در هزینه های رفت و برگشت این مسابقات و احتمال باخت از حضور در این مسابقه انصراف داد.

وی گفت: تیم واترپلوی نفت و گاز این شهرستان برای حضور بهتر در لیگ برتر واترپلوی کشور نیازمند حمایت ویژه مسوولان است.

خرم آبادی با اشاره به حضور تنها شش تیم در لیگ برتر واترپلوی کشور که همه آنها از حضور بازیکنان ملی پوش بهره مند هستند افزود: کسب نتایج بهتر از سوی بازیکنان مستعد این تیم نیازمند حضور حداقل دو بازیکن سطح اول واترپلوی کشور در کنار تیم جوان کنونی است.

وی اظهار کرد: به دلیل محدودیت ها و قوانین دست و پاگیر شرکت نفت در جذب بازیکنان شرکتی از سویی و کمبود اعتبارات از سویی دیگر قادر به جذب بازیکنان بزرگ برای نقویت تیم نیستیم.

رییس هیات شنا و واترپلوی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با یادآوری تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران در بازی های گذشته، بیان کرد: بضاعت تیم نفت و گاز گچساران همین قدر است و نباید بیشتر از نتایج کسب شده از این تیم انتظار داشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president