آوای جنوب

معاون ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

نبود خانه مطبوعات عامل اصلی رکود در برنامه‌های مطبوعاتی کهگیلویه و بویراحمد

خردمندمعاون ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، نبود خانه مطبوعات را عامل اصلی رکود در برنامه‌های مطبوعاتی این این استان دانست.

آوای جنوب؛

در نشست مدیران ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با مدیران مسئول مطبوعات در این استان که برخی مسئولان وزارت ارشاد نیز حضور داشتند، مشکلات مطبوعات استان مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست آزاد خردمند معاون ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه کارهای مطبوعاتی در استان اکنون تا اندازه زیادی مختل شده است، اظهار کرد: برای مثال در برگزاری جشنواره مطبوعات با مشکل مواجه شده‌ایم.

این مسئول افزود: دلیل اصلی آن هم به نبود خانه مطبوعات در استان و عدم شکل‌گیری دوره جدید آن برمی‌گردد.

وی با درخواست از هیئت امنای خانه مطبوعات دوره گذشته برای حضور در نشستی برای پیگیری رفع مشکلات انتخابات دوره جدید اظهار کرد: از هیئت امنای دوره گذشته می‌خواهیم که در اسرع وقت جلسه‌ای تشکیل دهند و اساس‌نامه را برای برگزاری دوره جدید اصلاح کنند.

خردمند افزود: برای اینکه بتوانیم جشنواره مطبوعات را تا شهریورماه در استان اجرا کنیم باید وضعیت خانه مطبوعات روشن شود تا قبل از برگزاری جشنواره کشوری در استان این جشنواره برگزار شود.

وی اضافه کرد: تشکیل خانه مطبوعات علاوه بر تأثیر در برگزاری جشنواره مطبوعات در امور دیگری همچون کارت خبرنگاری، مسکن خبرنگاران و سایر اقدامات امری ضروری و لازم است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president