آوای جنوب

نامه تند بخشدار سورنا رستم نورآباد ممسنی خطاب به نماینده بویراحمد و دنا

متن نامه بخشدار سورنا خطاب به نماینده بویراحمد در ادامه می آید، گویا قبلا زارعی به این منطقه بازدیدی داشته و این جوابیه در پاسخ به این بازدید برای بویرنیوز ارسال شده است.

آوای جنوب؛

برادر ارجمند جناب آقای حاج غلام محمد زارعی

نماینده محترم مردم شریف و فهیم شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

اینجانب ( علی زارع بخشدار سورنا ) بر خود واجب دیدم با توجه به حساسیت های ایجاد شده پس از سفر جنابعالی به منطقه پسکوه جلیل ( نه پشتکوه جلیل ) بخش سورنا ، شهرستان رستم ، استان فارس (‌نه شهرستان بویراحمد ، کهگیلویه و بویراحمد ) در مرداد ماه ۱۳۹۳ ( پس از گذشت بیش از ۲ ماه ) مطالبی هر چند ناقص را جهت تنویر افکار عمومی و جنابعالی به عرض برسانم .

۱ – در برهه ای از زمان که کشور تحت تاثیر تحریم های ظالمانه دشمنان قسم خورده ملت عزیز ایران اسلامی قرار داشته و اکثر قریب به اتفاق پرو‍ژه های عمرانی متوقف گردیده ، از جنابعالی به عنوان شخصیتی که داعیه دوستی و دلسوزی نظام دارید ، بسیار زیبنده نمیباشد که با بزرگ نمایی مشکلات هر چند موجود ، موجبات یاس ، ناامیدی و دلسردی مردم از خادمین و مسئولین نظام را فراهم آورده ،زیرا این کار چیزی نیست مگر آب به آسیاب دشمن ریختن .

۲- در ثانی مجموعه روستاهایی که حضرتعالی از آن بازدید نمودید ، مشهور به پسکوه جلیل ( نه پشتکوه جلیل ) از توابع بخش سورنا ، شهرستان رستم استان فارس میباشد و چه شایسته بود که جنابعالی با هماهنگی نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای ممسنی و رستم ، یا متولیان برگزاری این بازدید ضمن رعایت ادب اداری و سیاسی با هماهنگی مسئولان سیاسی و اداری شهرستان رستم انجام می گرفت تا ضمن رعایت تشریفات رسمی و اداری ، نشانه ای از کم تجربگی ، بی اطلاعی یا بی توجهی مسئولین هماهنگ کننده همگام با جنابعالی نمی بود .

۳- در زمانی که کشور جهت برو ن رفت از فشارهای به نا حق دشمنان نیاز به همگرایی ، وحدت و روحیه امید دارد ، یعنی همان چیزی که مقام معظم رهبری بارهای ، بار در فرمایشات گهربارشان اشاره به آن اشاره داشته ، انجام بازدید خارج از رویه مرسوم جنابعالی و همراهان که شاءبه جدایی بخش از شهرستان رستم و یا حتی کل شهرستان از استان فارسدر این زمان بسیار حساس موضوعی است نابجا و غیرمدبرانه که نیازمند کار ، کارشناسانه را تقویت نموده که این امر چه خواسته و چه ناخواسته چیزی نیست مگر رفتن به راه تفرقه و تشتت و چند دستگی که راهی است بس عبس و بیهوده . جناب آقای زارعی جنابعالی به عنوان رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد آیا شایسته است که تقاضای جمعی از هم استانیهای جنابعالی با جمع آوری طومارهای چندین متری جهت پیوستن به استان فارس توسط مسئولین استان فارس پیگیری و ترتیب اثر داده شود ؟ صد البته که این موضوع به نظر اینجانب منطقی و معقول نمیباشد .

۴- نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ، انتظار میرفت از جنابعالی به عنوان شخصیتی که داعیه صداقت و عدالت را با خود به یدک میکشد ، برخی از خدمات رسانی به مردم شریف این روستاها به مردم شریف این روستاها را با دیده باز می نگریستی ( فراهم نمودن مسکن مناسب و مقاوم برای بیش از ۸۰ درصد از اهالی روستاهای چشمه گل ، میدجان ، طاسک ، دمبیلدان و آمادگی برای سایر روستاها – آبراسانی به بیش از ۱۲ روستا از مجموعه روستاهای پسکوه جلیل و تخصیصض بیش از ۷ میلیارد ریال برای آبرسانی به ۳ روستای باقیمانده یعنی گرکوشک ، چشمه گل و میدجان – برق دار بودن تمامی روستاهای بالای ۵ خانوار این منطقه و پوشش شبکه تلفن همراه و صدا و سیما در تمامی روستاها به جزء چشمه گل که آن هم در دست پیگیری است ) جناب آقای زارع با توجه به شناختی که جنابعلی از هزینه های راه و راهسازی دارید به عرض جنابعالی برسانم که خاکریزی و خاکبرداری و ابنیه فنی محور دودک – میدجان – چشمه گل که جزء تعهدات راه و شهرسازی فارس بوده به پایان رسیده و با تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات مختلف امید است که که بخشی از آسفالت آن در سال جاری به انجام برسد .

حال با همه این تفاصیر که بخشی از فعالیت های انجام گرفته جهت خدمت رسانی به مردم شریف این منطقه بود ، بهتر و شایسته ترنبود به جای عصبانیت بی سابقه و هیاهوی تبلیغاتی با ایجاد روحیه امید و دلگرمی در صورت دلسوز بودن ژیگیریهای خود را نیز انجام میدادید .

جناب آقای زارعی با همه این تفاصیر آیا کمبودها، نارسایی ها و محرومیت های حوزه انتخابیه خود و شهرستانهای استان کهگیلویه و بویر احمد به پایان رسیده ، در غیر اینصورت چه کسی میبایست داد آنها را به گوش مسئولین برساند . آیا دیدی و شنیدی آن شهروند حوزه انتخابیه ات را که میگفت نان را هرعدد ۶۰۰ تومان میخرد (‌ طبق گزارش منتشر شده در مورخه ۲۱/۷/۱۳۹۳ از شبکه استانی دنا از روستای حسین آباد دشتروم ) و هزاران مشکل و نارسایی پنهان دیگر را که یا نمیبینی یا خود را به ندیدن میزنید .

لذا اینجانب به عنوان خدمتگذار کوچک اهالی شریف بخش سورنا خواهشمند است جهت حفظ آرامش روانی مردم شریف و سخت کوش این بخش از تکرار موارد مشابه پرهیز گردد و در صورت نیاز ضمن هماهنگی با مسئولین سیاسی واداری زمینه میزبانی مناسب را برای بخش و پرهیز از بی سلیقگی انجام گرفته توسط متولیان بازدید انجام گرفته را فراهم نمایید .

با تشکر

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president