آوای جنوب

نامه ای به شیطان بزرگ به قلم زواره کاییدی مدیر گروههای ده گانه حاج قاسم سلیمانی

قرار نیست که به بهانه ی پاسخ گفتن به یاوه گویی های رئیس دولت شیطان بزرگ ، همه ی اطلاعات نظامی را روی میز گذاشته و افشأ کنیم

آوای جنوب؛

کاییدینامه ای به شیطان بزرگ به قلم زواره کاییدی مدیر گروههای ده گانه حاج قاسم سلیمانی ؛
بسم اللّه القاسم الجبّارین

از ملت شهید داده ایران خطاب به شیطان بزرگ امریکا که بی تردید در خباثت و کثافت کسی به گرد او نرسد !!

از چند روز پیش که توافق نامه ی بین ایران و ۱+۵ برای امضای نهایی تهیه شده است ، دو بار ایران مقتدر و غیور ، تهدید نظامی شده است و شاید جشن تهیه پیش نویس در بین گروهی از مردم ، این علامت غلط را به آمریکای پلید و خبیث داده که گویا با ملتی نادان و ضعیف و عاشق امریکا روبروست که هیچ هنری غیر از سیر کردن شکمش ندارد و ارتشی کاغذی و لوکس مثل اعراب وهابی و بی خاصیت منطقه خلیج همیشه فارس دارد ، ولی وقتی متن سخنرانی و گفتگوی زشت اوباما (( که متاسفانه توسط هیچ دولت مرد غیرت مندی !!! در داخل کشورمان مورد واکنش قرار نگرفت )) ، منتشر شد و همه ی دولتمردان از کنار ان به راحتی گذشتند ، باید حداقل در یک متن چند خطی پاسخ داده شود !!!

در خبرها خواندیم که اوباماگفته ” اگر اراده کنم در یک لحظه ارتش ایران را منهدم می کنم “.!!

جناب اوباما :

١ – ابتدا از اینکه اسباب خنده ما را فراهم می کنید ، به اندازه تشکر از یک دلقک از تو هم تشکر می کنیم !!

٢ – هر چند سخنان چرند و پرند تو مصرف داخلی داشته و برای دلخوشی گوساله های بی خاصیت وهابی ، سگ هار تو در منطقه رژیم کودک کش صهیونیستی است ، ولی باز هم غلط می کنی ارتش ایران را تمسخر و تهدید کنی و لذا حتما می دانید ولی برای یاداوری بد نیست چند نکته را به یاد داشته باشید :

٣ – دو سال قبل هواپیمای فوق پیشرفته و پنهانکار شما هنوز به چند کیلومتری مرز ما در چابهار نرسیده در تور پدافند ما گرفتار شد و با اخطار مجبور به فرار شد !!!

۴ – ماجرای به دام افتادن آرکیو ۱۷۰ را که قطعا از یاد نبرده اید، که بعداً با مهندسی معکوس از روی ان ساخته شد و برای باز پس گرفتن ان اول تهدید و سپس دریوزگی و گدایی پیشه کردید و حتما مطلع هستید تا حالا چندفروند از نمونه انها را ایران گرفته و به دلایل متعدد ، آمارش را منتشر نکرده است و همین امر سبب حفظ آبروی شما شده است !!!

۵ – راستی می گفتید هر پرنده ای که بالای ناوهای ما پر بزند را دیده و و مورد هدف قرار می دهیم ، این را حتما یادتان که هست که بیست دقیقه از بالا ، از ناوهای شما ، فیلم گرفتیم و تک تک نیروهای تان و هواپیماهای مستقر در ناو را آمارگیری کردیم و منتشر هم شد ولی از سیستمهای لیزری تان خبری نشد و سکوت مرگ تا هم اینک شما را گرفته است و از حقد و کینه صدایتان در گلو خفه شده است.!!!!

۶ – سربازان انگلیسی را که حتما از یاد نبرده اید ؛ وقتی وارد حریم ایران شدند ، بلافاصله دستگیر کردیم و فقط سؤال کنید چرا دائما شلوارشان را خیس می کردند؛ نادان ها ، با اینها قصد دارید ارتش ما را نابود کنید ؟!

٧ – موشک حوت را که یادتان هست ، همان که ثانیه ای یکصد متر روی آب دریا حرکت می کند و به هیچ شناوری اجازه نفس کشیدن را نمی دهد ، و ان موشکی بود که در سال ۸۵ آزمایش کردیم ، اما تا همین امروز هم نتوانسته اید به تکنولوژی آن دست پیدا کنید ، نگران نباشید هنوز فرصت برای کشف تکنولوژی آن هست. همه مطلع شدند ، جاسوس فرستادید در روسیه که نقشه انرا بدست بیارید ، که دستگیر شد؛ جهت اطلاع ، ان موشک بدیلی نداشته و خاص ایران و روسیه است !!!

٨ – یک نکته را جهت مغز علیل شما یادآوری می کنیم و آن این که هیچ کشوری سلاحی را که حداقل ۱۰ سال از عمرش نگذشته باشد ، در معرض دیدعموم نمیگدارد ، حالا ان موشک متعلق به سال ٨۵ بود ، و تو ای نادان ، منتظر باش تا بقیه سلاح های فوق مدرن را در میدان نبرد (خیالی برای نابود کردن ارتش ایران!!!) مشاهده کنی!!!

٩ – و اما در خصوص ماهواره های تان هم ، نا گفته خودتان بیشتر می دانید که در جریان گرفتن آرکیو ۱۷۰ ، ایران یکی از انها را از کار انداخته بود و به عنوان دومین کشوری که موفق شده یک ماهواره آمریکایی را به یک آهن پاره در اسمان تبدیل کند ، معرفی شدیم !!!!

١٠- جای بسی تشکر دارد که هم اکنون ما اطلاعات هواشناسی و خیلی از اطلاعات مورد نیاز دیگر را از ماهواره های شما می گیریم و البته قبل از اینکه خودتان دریافت کنید و این فناوری صرفا در اختیار ایران مقتدر و اسلامی است و می دانید که ما جز سه ارتش سایبری جهان هستیم. سیدحسن نصرالله را که خوب می شناسید و خوب می دانید که چه طور اطلاعات ان پهپاد رژیم صهیونیستی را دریافت می کرد و آنها ابدا متوجه نبودند و در جریان ترور رفیق حریری آبروی شما و سفارت شما و رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی با هم رفت !!!

١١ – قطعاً در مورد اژدر منحصر به فرد دولفین وحشی (تنها اژدر با موتور بدون سوخت در جهان) هم می دانید که قادر است به راحتی شناورهای سطح اب شما را در هر نقطه از جهان و حتی تا سواحل امریکا تعقیب کند؛ (در مورد بقیه جزییات هم کماکان در خماری بمانید و از عصبانیت بمیرید !!!

١٢ – چرا لاف بیهوده می زنید در حالی که در اوراق تاکتیکی و استراتژیکی خودتان هم هست که در روز نبرد دریایی با ایران چیزی با عنوان نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس وجود نخواهد داشت و وبیست هزارسرباز شما با همان تابوتهای گران در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس مدفون خواهند شد و دیگر هیچ آبرویی برای تان نخواهد ماند !!! خوب است یاد آوری کنیم که تا پیش از نبرد رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی با حزب الله قهرمان لبنان ، از آن رژیم منحوس قهرمان بدون شکست و با گنبدی آهنین ساخته بودید ، اما نبرد ۳۳ روزه آبروی نداشته ی شما را بر باد داد و نوار شکست های پی در پی آن رژیم سگ صفت و هار آغاز شد.

١٣ – از نبرد شطرنجی ارتش زمینی ایران هم قطعا خبر دارید ، که هیچ نیروی زمینی در جهان قادر نیست یک وجب وارد خاک مطهر ایران شود !!!

١۴ – قطعا اطلاع دارید که موشک شهاب سه ایران هم اینک با فناوری بسیار پیشرفته و با سرعتی سه برابر موشک اسکاد روسیه ، کابوس وحشتناکی را برای شما رقم زده است. وقتی مشاهده می کنیم که موشکی که روسیه ۴۰ سال پیش ساخته توسط ارتش یمن به سمت عربستان شلیک می شود و موشکهای رویایی و فوق مدرن پاتریوت شما (که این قدر پز آن را می دادید) ناتوان از رهیگیری و شکار آن هستند ، چطور بخودتان جرأت تهدید کشور مقتدری مثل ایران را به خود می دهید

۱۵ – قرار نیست که به بهانه ی پاسخ گفتن به یاوه گویی های رئیس دولت شیطان بزرگ ، همه ی اطلاعات نظامی را روی میز گذاشته و افشأ کنیم ، فقط همین قدر بگویم که آنچه که بیان شد صزفاً گوشه ای بسیار ناچیز از توانمندی های ایران اسلامی بود که جهت یادآوری ارائه شد و بقیه ی توانمندی ها را در میدان نبرد نشان خواهیم داد و در خاتمه سخن مولایمان حضرت امام خامنه ای عزیز را تکرار می کنیم که ” ما از جنگ استقبال نمی کنیم ولی اگر جنگی اتفاق بیفتد سرشکسته ی جنگ آمریکای جنایتکار است….روسای جمهور آمریکا تسلیم ایران را مگر در خواب ببینند… ۵ رئیس جمهور دیگر آمریکا از اول انقلاب تا امروز در این آرزو که جمهوری اسلامی را تسلیم کنند یا مردند و یا در تاریخ گم شدند ؛ شما هم مثل آنها.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. حسن گفت:

    یکی اینو بگیره خیلی عصبانیه یه کاری دستمون میده.

  2. سرباز ولایت گفت:

    از جواب دندان شکن شما به آمریکا و دیگر مفت خورهای او بسیار سپاسگزاریم و تا آخرین قطره خون با علی زمانمان هستیم… امضاء فداییان رهبری جانم فدای سید علی

  3. سمانه گفت:

    ما به مردانی غیرو وبا شجاعتی مثل شما به خود میبالیمجانم فدای رهبر
    جانی که اندکی ارزشی در برابر حتی یک نفس رهبر عزیز تر از جانم را ندارد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president