آوای جنوب

نامه استیضاح وزیر ارشاد را امضا نکرده‌‌ام / شرط نمایندگان برای تداوم فعالیت جنتی در ارشاد

دوستانه به جنتی گفتم به خاطر این که از خانواده‌ای روحانی و هم‌جنس ما هستید و ما هم احترام زیادی برای آیت‌الله جنتی قائلیم

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: نامه استیضاح وزیر ارشاد را امضا نکرده‌ام.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: گفت‌و‌گویی دوستانه در خصوص عملکرد وزیر ارشاد در حاشیه برگزاری کنگره ملی بی‌بی‌حکیمه با آقای جنتی داشتیم.

وی گفت: برخی از سایت‌ها و رسانه‌ها این صحبت دوستانه ما را به عنوان مصاحبه من پخش کرده‌اند که در اصل کذب است و من هیچ مصاحبه‌ای در خصوص لزوم استیضاح یا عدم استیضاح آقای جنتی انجام نداده‌ام.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس افزود: در این دیالوگ دوستانه به جنتی گفتم به خاطر این که از خانواده‌ای روحانی و هم‌جنس ما هستید و ما هم احترام زیادی برای آیت‌الله جنتی قائلیم از استیضاح شما صرف‌نظر کردیم اما باید در سیاست‌ها و عملکردهای وزارت ارشاد تجدید نظر کنید.

بزرگواری ادامه داد: البته نامه استیضاح وزیر ارشاد را یک روز قبل برای امضا نزد من هم آوردند اما چون در روز پنج‌شنبه آقای جنتی میهمان ما در کنگره ملی بی‌بی‌حکیمه بود آن را به احترام این حضور امضا نکردم.

وی با بیان اینکه امضا نکردن نامه به معنای موافقت با عملکرد جنتی در وزارت ارشاد نیست، تصریح کرد: من هم معتقدم که باید رویه فعلی در وزارت ارشاد تغییر کند اما باز هم معتقدم که باید به جنتی فرصت داد تا از خود دفاع کند و جوابگوی دغدغه نمایندگان باشد.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: لذا به انتظار دفاع جنتی از عملکردش خواهیم نشست و امیدواریم که مجلس را با جواب‌های خود قانع کند که شرط تدوام حضور وی در ارشاد همین است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president