آوای جنوب

آیت الله ملک حسینی در گچساران

میتینگ‌های سیاسی و انتخاباتی زودهنگام صحیح نیست

افراد شعارهای انتخاباتی خود را در زمان برگزاری انتخابات بر اهداف متمرکز کنند، می‌توانند با حفظ رقابت صحیح، عرصه تبلیغات انتخاباتی را مدیریت کنند

ملک حسینینماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: میتینگ‌های انتخاباتی زودهنگام صحیح نیست.

آوای جنوب؛

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر مشکلاتی که با حضور برخی مسئولان در برخی میتینگ‌های سیاسی ایجاد می‌شود، اظهار کرد: برگزاری جلسات و میتینگ‌های سیاسی و انتخاباتی زودهنگام درست نیست.

وی در پاسخ به نکته‌ای مبنی بر ایجاد اختلاف در برگزاری جلسات انتخاباتی و سیاسی، افزود: درست است که سرعت بخشیدن به میتینگ‌های سیاسی و انتخاباتی صحیح نیست، اما لزوماً هر میتینگ انتخاباتی نیز سبب اختلاف و دشمنی نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وقتی افراد شعارهای انتخاباتی خود را در زمان برگزاری انتخابات بر اهداف متمرکز کنند، می‌توانند با حفظ رقابت صحیح، عرصه تبلیغات انتخاباتی را مدیریت کنند.

ملک‌حسینی عنوان کرد: پذیرش تفکر بروز اختلاف بر اثر برگزاری میتینگ‌های انتخاباتی سبب می‌شود در آینده نیز این باور و اعتقاد در ما رشد و نهادینه شود که این مسئله قابل قبول نیست.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پایان تأکید کرد: هر امری که در جامعه سبب ایجاد اختلاف و نگرانی شود، زشت و ناپسند است و باید از آن دوری کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president