آوای جنوب

موضع مهدی روشنفکر در خصوص انتشار نامه استخدام آن یازده نفر چیست؟

آوای جنوب

درخواست مهدی روشنفکر از رئیس مجلس مبنی بر به‌کارگیری برخی افراد در هلدینگ‌ها اگر صحت داشته باشد جای نقد دارد و اینکه چرا دفتر روشنفکر در این خصوص شفاف‌سازی صورت نمی‌دهد.

به گزارش آوای جنوب روز گذشته نامه‌ای از سوی مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در برخی رسانه‌های محلی استان منتشر شد که در آن یازده نفر ازجمله رئیس دفتر سابق وی، تعدادی از اعضای ستاد انتخاباتی و شماری از نزدیکانش برای استخدام و (شروع به کار ) معرفی‌شده‌اند.

گفتنی است این نامه خطاب به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در تابستان امسال نوشته‌شده و چند روزی است که در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود.

انتشار این نامه در فضای مجازی در حالی انجام‌گرفته است که هفته گذشته نیز انتشار نامه‌ای در خصوص به‌کارگیری دختر مهدی روشنفکر در مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد باعث به وجود آمدن حواشی زیادی شد و موردانتقاد رسانه‌ها، مردم و البته قشر پرستاران قرارگرفته بود.

به نظر می‌رسد این نامه نیز بر حجم انتقادات نسبت به نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی بیفزاید چراکه تلاش برای استخدام و به‌کارگیری افراد خاص همواره موردنقد و نکوهش قرار گرفته و می‌تواند ذهنیت بدی از هریکی از مسئولان دخیل در چنین مواردی ایجاد کند.

از طرف دیگر اگر چنین مسئله‌ای صحت داشته باشد جای نقد دارد که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به‌جای پرداختن به حل مشکلات مردم، دغدغه‌های دیگری مبنی بر به‌کارگیری نزدیکان خود در مناسب استانی و کشوری را در ذهن می‌پرورانند و همین مسئله می‌تواند بر صندوق رأی آن‌ها نیز اثرگذار باشد.

البته این‌که چرا دفتر مهدی روشنفکر در این خصوص شفاف‌سازی صورت نمی‌دهد نیز بر ابهامات این نامه افزوده است و به نظر می‌رسد لازم است که دفتر نماینده شهرستان‌های سردسیری استان در مجلس شورای اسلامی به‌طور شفاف دراین‌باره توضیحات لازم را برای روشن شدن ابعاد ماجرا انجام دهد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president