آوای جنوب

موحد: صدایم برای احقاق حق مردم بلند است/نظر موحد در خصوص اعتبارنانه تاجگردون

آوای جنوب
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: برای پیگیری مطالبات مردم حوزه انتخابیه با وجود خاص بودن شرایط کشور صدای بلندی دارم.

 

 

حجت‌الاسلام محمد موحد امروز در شورای اداری شهرستان با اشاره به نامگذاری سال به نام جهش تولید اظهار داشت: همه باید در ابعاد وسیع تر برای تحقق منویات رهبر انقلاب مسوولیت خود را ایفا و کارنامه ارائه دهیم.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس تصریح کرد: برگزاری باشکوه انتخابات مجلس یازدهم با حضور پرشور مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد نقطه عطفی است که ولایت مداری این مردم را نشان می‌دهد.

موحد با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌ها پایبندی آنها نسبت به آرمانهای نظام را تداعی می‌کند، ادامه داد: بنده نوکر مردم هستم و این وظیفه را احساس تکلیف می‌دانم.

وی ضمن قدردانی از مردم گفت: عمل به وظیفه برای این مردم ضروری است و باید در این راستا گام برداریم.

موحد با بیان اینکه عملکرد قوه قضائیه بارقه امید به وجود آورده است، افزود: توفیق قوه قضائیه به تسلط آیت الله رئیسی در راس این مجموعه است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:اعضای شورای تامین استان و شهرستان در حادثه خائیز جهادی عمل کردند که جای تقدیر دارد.

موحد گرفتاری مردم به ویروس منحوس کرونا را درس مهمی به جهان غرب خواند و گفت:تنها کشوری که کارنامه درخشانی در مقابله با این بیماری از خود نشان داد ایران اسلامی است.

وی ادامه داد:شرایط کرونایی اجازه نداد تاکنون در حد بضاعت کارها را تقدیم مردم نمایم ولی در همین مدت بالای ۳۰۰تلفن ازمردم را روزانه پاسخ می‌دهم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:جاده دهدشت پاتاوه مشکلات این حوزه را برطرف می‌نماید.

وی گفت:پیمانکار و دستگاه متولی از مطالبه صدمیلیارد تومانی خبر می‌دهند و خوشبختانه با همکاری استاندار ۲۵۰میلیارد تومان به این جاده اختصاص یافت.

موحد افزود:درطی همین مدت سه پروژه حوزه انتخابیه در لایحه بودجه کددار و دارای اولویت شد.

وی این پروژه‌ها را شامل باند دوم جاده خیرآباد دهدشت، انتقال آب به صحرای کلاچو از سد کوثر و پروژه انتقال فارس خوزستان از مسیر کهگیلویه(پل بریم تا خوزستان) با اعتبار اولیه ۳۰میلیارد تومان اعلام کرد.

وی با قدردانی از نمایندگان ادوار گذشته مجلس از اختصاص ۳۰میلیون یورو به پتروشیمی دهدشت خبر داد.

حجت الاسلام موحد گفت: آرامش رابرخودم حرام کرده ام و برای ادای تکلیف دست یاری بسوی همه دراز کرده ام و همه باید دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم.

وی افزود :درصد اعتبار آبرسانی به پروژه چهار شهرستان درسال ۹۸ناچیز بوده و آبرسانی از ایدنک نیز در۱۳ سال گذشته تنها ۱۳ درصد بوده است.

وی گفت: صدای من برای گرفتن حق مردم بلند می‌شود و البته شرایط کشور هم خاص است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظرتان را در زمینه اعتبارنامه تاجگردون اعلام نمایید؟ افزود: مجلس تا الان مسیری را طی کرده است و از تصمیم مجلس حمایت می کنم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president