آوای جنوب

موحد : شرایط فعلی مملکت برای حضور بنده در انتخابات مهیا نیست

اگر حضور پیدا کنم نمی توانم کار مفید و آنچنانی برای مردم انجام دهم. به همین دلیل ترجیح می دهم که در انتخابات حضور پیدا نکنم

موحدحجت الاسلام محمد موحد، نماینده چند دوره مجلس کهگیلویه و گچساران، ضمن گلایه شدید از بداخلاقی برخی سایت های خبری در انتشار اخبار کذب در مورد حضورش در انتخابات دوره دهم مجلس، تصریح کرد: بنده متعجبم از این رفتارهای غیر حرفه ای و غیراخلاقی که برخی آقایان در پیش گرفته اند. نمی دانم با انتشار خبر حضور بنده در انتخابات آن هم از حوزه شهرستان ماهشهر به دنبال چه منظور و مقصودی هستند.

آوای جنوب؛

وی در این زمینه تصریح کرد: باید از آقایان پرسید که این منبع موثق که جنابعالی از وی این اخبار را نقل می کنید به بنده معرفی کنید تا ببینیم این خبر را بر چه مبنایی انتشار داده و شما بر چه مبنایی اخبار را به این شکل منتشر می کنید.

موحد که سابقه نمایندگی از حوزه بهبهان را نیز در کارنامه خود دارد، در خصوص حضورش در انتخابات مجلس آینده، اظهار داشت: بنده تا این لحظه هیچ قصد و نیتی برای حضور در انتخابات مجلس ندارم و نه تنها حوزه کهگیلویه که هیچ حوزه دیگری را در نظر ندارم که در آن اعلام کاندیداتوری کنم.

این فعال سیاسی با سابقه پیرامون دلایل عدم حضورشان در انتخابات مجلس دهم، بیان کرد: به نظر بنده شرایط فعلی مملکت برای حضور بنده مهیا نیست و فعلا به این جمع بندی نرسیده ام که در انتخابات حضور پیدا کنم.

وی در تشریح این شرایط نیز گفت: منظور بنده شرایط اقتصادی است که در وضعیت مناسبی نیست و در این شرایط به دلیل این که توقع مردم از بنده به دلیل سوابقی که دارم و در همه دوره ها در خدمت رسانی به مردم کوتاهی نداشته ام الان اگر حضور پیدا کنم نمی توانم کار مفید و آنچنانی برای مردم انجام دهم. به همین دلیل ترجیح می دهم که در انتخابات حضور پیدا نکنم.

موحد در پایان با اشاره به مهم ترین خواسته و مشکل مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه، تاکید کرد: همانطور که همه می دانیم بیشترین خواسته مردم در این حوزه بحث اشتغال و بیکاری جوانان است و با توجه به شرایطی که حاکم است کار زیادی نمی توان برای این مردم انجام داد پس ترجیح بنده این است که به جای وعده و وعید و قولی که نتوان به آن عمل کرد با صداقت اعلام کنم که در انتخابات حضور پیدا نمی کنم.

سایت استان/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president