آوای جنوب

موحد : مهمتر از حضور من بحث وحدت اصولگرایان در استان است

مهمتر از حضور من بحث وحدت اصولگرایان است که از همه چیز مهمتر است

اینروزها که بحث انتخابات در استان کهگیلویه وبویراحمد نسبت به استانهای دیگر داغتر شده است در این بین ، بحث حضور حاج محمد موحد ، عده ای از جریانات سیاسی را در استان دچار سردرگمی کرده است .

اختصاصی آوای جنوب ؛

بی شک سوالی که این روزها در ذهن ها مرور می شود اینگونه است :
آیا او خواهد آمد و یکبار دیگر از درون کُره تبلیغاتی خود بر روی سن با مردم سلام و علیکی خواهد کرد ؟

بر این اساس و از آنجا که در روزهای گذشته ، ایشان جلسه ای در شیراز با برخی از اصولگرایان کهگیلویه داشته است ، پایگاه خبری آوای جنوب بر آن شد که مصاحبه ای با ایشان داشته باشد :
در جریان مصاحبه ، وی در مورد اینکه گفته می شود ایشان در جلسه ی شیراز گفته اند که کاندیدا خواهند شد و به هیچ وجه کنار نخواهند رفت واکنش نشان داد و گفت این صحبتها از اساس و پایه دروغ است و چنین صحبتی نبوده است .
حاج محمد موحد در پاسخ به این سوال که جلسه شما پیرامون چه چیزی و با چه انگیزه ای بوده است ابراز داشت : عده ای از دوستان و نخبگان اصولگرا که قصد کاندیداتوری در حوزه کهگیلویه را داشته اند در شیراز جمع شدند تا در مورد آینده کهگیلویه مذاکراتی صورت پذیرد .
موحد اظهار داشت هیچ بحثی در آن جلسه در مورد چه کسی کاندیدا شود صورت نگرفت و قرار است در جلسات بعدی پیرامون این موضوع بحث شود اما در حال حاضر فقط بحث وحدت اصولگرایان در استان کهگیلویه و بویراحمد است تا همگی به یک ید واحد برسیم .
نماینده ادواری شهرستانهای گچساران ، دهدشت و بهبهان در پاسخ به سوال آوای جنوب، که بالاخره شما از چه شهری کاندیدا خواهید شد گفت : از شهرها و استانهای مختلفی از من دعوت شده است اما تا این لحظه که با شما صحبت میکنم هنوز هیچ تصمیمی برای ورود به عرصه انتخابات نگرفته ام و فعلا بحث وحدت اصولگرایان است .
موحد درباره اینکه گفته میشود قرار است او در گچساران کاندیدا شود افزود : عده زیادی از دوستان و مردم گچساران هم با من تماس گرفته اند که خدمت آنها هم گفته ام فعلا هیچ تصمیمی برای حضور در عرصه انتخابات نگرفته ام ، چرا که مهمتر از حضور من بحث وحدت اصولگرایان است که از همه چیز مهمتر است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. منصوراباد باشت گفت:

    رود برمرد ابرقدرت موحد

  2. واقع بین گفت:

    چی شد باهاش مصاحبه گرفتید

    آخه این پیدا کردنش خیلی سخته تعجبه والله

  3. رضا از جنوب گفت:

    درود خدا بر سناتور فقط موحد دوستت داریم مردی به مولا مرد

  4. شابهرام باشت گفت:

    حاجی جان منتظر حضورت هستیم تاریشه دروغ وغرور رابخشکانیم.

  5. عشق آباد گفت:

    مردی از تبار مردان

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president