آوای جنوب

موافقت با استعفای دسته‌جمعی هیئت فوتبال گچساران

آوای جنوب

یک مقام آگاه در اداره‌کل ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی موافقت با استعفای دسته جمعی اعضای هیئت فوتبال گچساران خبر داد.

به گزارش آوای جنوب خبر استعفای هیئت فوتبال شهرستان گچساران در رسانه‌های استان دست به دست شد.

در همین خصوص غلامرضا آموزگار رئیس هیئت فوتبال گچساران اظهار کرده است که از آغاز به کار اعضای جدید هیئت فوتبال گچساران با توجه به آماده نبودن استادیوم تختی ما به دنبال اختصاص یک زمین چمن اختصاصی برای هیئت فوتبال این شهر بودیم که هم در مبحث درآمدزایی به هیئت کمک شود و هم در همکاری با تیم‌هایی که از نظر مالی درآمد چندانی ندارند از طریق هیئت با شرایطی بهتر به آنها خدمات دهیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در مناقصه واگذاری اماکن ورزشی مجددا زمین چمن بشارت به هیئت واگذار نشد.

آموزگار با انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد که برگزار کننده این مناقصه بوده افزود: یک هیئت منسجم و پویا نیازمند همکاری هیئت فوتبال و اداره کل استان است که متاسفانه با توجه عدم بودجه مشخص ما دیگر حتی قادر به تامین نیازهای اولیه هیئت هم نیستیم و با این روش نمی توانیم برنامه ریزی دقیقی برای آینده فوتبال گچساران داشته باشیم.

رئیس هیئت فوتبال گچساران افزود: برگزاری بیش از ۲۰ دوره آموزشی و کلاس های توجیهی و همچنین مسابقات لیگ شهرستان و حتی میزبانی مسابقات استانی و کشوری با مشارکت اداراتی همچون شرکت نفت، شرایط را به گونه‌ای جلوه داده که اداره کل ما را دارای درآمد می بیند و هیچ گونه برنامه ریزی برای افزایش توان مالی هیئت فوتبال گچساران ندارد.

آموزگار تصریح کرد: در شرایط فعلی ما حتی توان مالی تعمیر سیستم سرمایشی دفتر هیئت فوتبال را هم نداریم و نمی توانیم به این شیوه ادامه دهیم و بهترین تصمیم را استعفای دسته جمعی می دانیم تا شاید کسی به فریاد فوتبال این شهر برسد.

این مسئول اظهار داشت: سالیانه مبلغ قابل توجهی از حق هیئت فوتبال استان از تیم های فعال در گچساران خصوصا تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اخذ می‌شود اما چرا بخشی از این بودجه به حساب هیئت شهرستان واریز نمی شود تا بخش کوچکی از مشکلات ما حل شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم شاهد واگذاری های عجولانه اماکن ورزشی به افراد هستیم اما هیئت سهمی از این اماکن ندارد و حتی برای گرفتن ساعت تمرین تیم ها نیز هزینه پرداخت می نمایم.

رئیس هیئت فوتبال گچساران خواست که همه مسئولان شهرستانی و استانی برای حفظ فوتبال گچساران که بیش از نیم قرن قدمت دارد چاره‌ای اندیشیده و به کمک ورزشکاران این شهر آمده تا شاید هنوز زمانی برای نجات فوتبال باشد.

به گزارش فارس در همین خصوص یک منبع اگاه در اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به فارس گفت: با توجه به شناختی که از روحیات علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان داریم کسی را به زور در پست و منصبی نگه نخواهد داشت و با این استعفا قطعا موافقت خواهد کرد.

وی گفت: علوی اعتقاد به ورزش بدون حاشیه دارد و به شدت از حاشیه پردازی در ورزش بیزار است و به همین دلیل به احتمال قریب به یقین با استعفای دسته جمعی هیئت فغوتبال شهرستان گچساران موافقت خواهد کرد.

این مقام آگاه در ورزش و جوانان استان گفت: ممکن است در صورت مخالفت با استعفا در ادامه کار مشکلی برای اعضای هیئت به وجود آید و آن‌ها بهانه استعفا را داشته باشند که به همین منظور برای جلوگیری از هر گونه مشکلی در آینده، قطعا با این استعفا موافقت می‌شود.

وی گفت: طبق آن چه که می‌دانیم علوی هم رضایت آن چنانی از عملکرد این هیئت نداشت و معتقد است استحقاق گچساران و جوانان پرشور و علاقه مند آن بیشتر از وضعیت کنونی است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president