آوای جنوب

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان:

مواظب باشیم مجلس ششم تکرار نشود/زیر سئوال بردن شورای نگهبان تخلف است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بعضی با پناه بردن به دامن غرب خود را لیبرال می‌دانند، گفت: این افراد خود را لیبرال در نظام جمهوری اسلامی می‌دانند اما لیبرال به معنای چیست؟

حسینینماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای نگهبان نهادی قانونی بوده و نظارت استصوابی آن نیز مصوبه مجلس شورای اسلامی است بنابراین زیر سئوال بردن موارد قانونی و اصول قانونی یک تخلف است.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در یادواره شهدای گچساران در محل مسجد امام خمینی(ره) کارکنان در جمع نمازگزاران اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظامی مبتنی بر ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدا بود که امروزه به برکت این پشتوانه مقدس در جهان بزرگی و آقایی می‌کند.

وی افزود: شهدا کسانی بودند که با بصیرت و درک بالا از انقلاب و ولایت از جان گذشتند تا امروز به کشوری الگو در امنیت و آرامش در جهان باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی هجمه‌ها علیه شورای نگهبان توسط افرادی معدود گفت: شورای نگهبان که در رأس آن ۶ نفر فقیه نشسته است مورد تأیید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و سزاوار نیست کسانی را که همه عمر خود را در راه احیای اسلام و معارف اسلامی گذرانده‌اند، مورد هجمه قرار دارد.

حسینی‌صدر با بیان اینکه شورای نگهبان و نظارت استصوابی آن قانونی است، افزود: هیچ امری غیرقانونی‌تر از این نیست که قانون اساسی در جمهوری اسلامی ایران مورد هجمه و حمله قرار گیرد.

وی ادامه داد: شورای نگهبان نهادی قانونی بوده و نظارت استصوابی آن نیز مصوبه مجلس شورای اسلامی است بنابراین زیر سئوال بردن موارد قانونی و اصول قانونی یک تخلف است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره برخی هجمه‌ها علیه شورای نگهبان در فتنه ۸۸ گفت: در آن سال افزون بر ۴۰ میلیون نفر پای صندوق‌های رأی رفتند اما افراد مغرض و فتنه‌گر با زیر سئوال بردن انتخابات شورای نگهبان را نیز زیر سئوال بردند.

حسینی‌صدر عنوان کرد: بعضی از افراد هنوز حاضر نیستند فتنه‌گران ۸۸ را به عنوان عاملان فتنه قبول کرده و اعتراف کنند.

وی با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری گفت: انتخابات ریاست جمهوری در ایران اسلامی همواره نماد دمکراسی بوده و آخرین انتخابات ریاست جمهوری نمادی بزرگ و چشمگیر از صداقت همیشگی نظام اسلامی در صیانت از آرای مردم بود.

حسینی‌صدر با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم در انتخابات آینده بر اساس قانون، دیگاه امام راحل و مقام معظم رهبری رفتار شود و نمایندگانی انتخاب شوند که نماینده جامعه اسلامی در برابر دنیای استکبار باشند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کنگره آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مصوبه صادر می‌کند، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید معتقد به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و توانایی مقابله با این رفتارهای کنگره آمریکا را داشته باشند.

حسینی‌صدر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ صفین و شکست یاران امام علی(ع) اظهار کرد: در این جنگ دلیل شکست اصلی یاران امام علی(ع) خودرأی بودن و عدم توجه و تبعیت از نظر امام علی(ع) بود.

وی افزود: شهدا وظایف بزرگی بر عهده ما گذاشته‌اند از جمله تبعیت از مقام ولایت و پاسداری از دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی در ادامه است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بعضی با پناه بردن به دامن غرب خود را لیبرال می‌دانند، گفت: این افراد خود را لیبرال در نظام جمهوری اسلامی می‌دانند اما لیبرال به معنای چیست؟

حسینی‌صدر ادامه داد: لیبرالیسم به معنای نداشتن مصونیت همه بوده یعنی هیچ‌کس در زندگی مصونیت ندارد و خط قرمزی نیز وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دبیر حزب کارگزاران سازندگی این حزب را حزبی لیبرالیسم عنوان کرد: لیبرال دمکرات مسلمان در مجلس ششم دارای ۴۰ کرسی بود و با آن مصوبات، لوایح دوقلو و اتفاقاتی که معرف حضور همه است.

حسینی‌صدر با بیان اینکه در مجلس آینده باید مواظب باشیم، گفت: مجلس و اندیشه‌ای می‌تواند امت اسلامی را نجات دهد و در دنیا به عنوان بلندگوی دنیای اسلام مطرح باشد که عناصر آن پایبند و معتقد به اصول و ارزش‌های نظام اسلامی باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president