آوای جنوب

مهندس عالیپور: خرد جمعی ،شایستگی و توانمندی مبنای انجام امور در مناطق نفت خیز جنوب است

عالی پورمدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: با خرد جمعی واستفاده از نیروهای متخصص ، باتجربه و شایسته در راستای اهداف و برنامه های این شرکت گام برمی داریم.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب از اهواز ، مهندس بیژن عالیپوردوشنبه سوم آذر در آیین معارفه قائم مقام ومشاور فنی مدیر عامل و همچنین تودیع و معارفه مدیرتولید و رییس دفترو مشاورمدیر عامل که با حضور مدیران و روسای ستادی و مدیران عامل شرکتهای تابع برگزارشد، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مبنای کار ما در مناطق نفت خیز جنوب خرد جمعی، شایستگی و توانمندی افراد است و ملاک اعطای مسئولیت به کارکنان، تخصص، تجربه و تعهد آنهاست.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در ادامه با اشاره به انتصابات اخیر در این شرکت گفت:تغییرات در هر دوره مدیریتی یک امرعادی بوده و جابجایی افراد به معنای عدم شایستگی آنها نیست و مطمئناً از این ظرفیت و تجربه همه افراد در بخش های دیگر استفاده خواهد شدو البته صمیمیت ، دوستی و برادری لازمه نیل به اهداف کلان سازمان است که برای رسیدن به این امر، از تمام ظرفیت ها استفاده می کنیم.

این عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران همچنین با اشاره به سوابق مهندس حسین زنگنه وعبدالرضا دبیری ، تجربه بالا و اشراف بر امور محوله را از مهمترین علل انتخاب آنها در سمتهای قائم مقام و مدیر تولید مناطق نفتخیز جنوب عنوان کرد و از خدمات مهندس رامین حاتمی درزمان تصدی مدیریت تولید تشکرکرد.

همچنین در این مراسم مهندس حسین زنگنه قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب طی سخنانی گفت: پیشبرد اهداف و برنامه ها در این شرکت ، توسط دو یا سه نفر انجام نمی شود بلکه باید با ارائه یک برنامه جامع و استفاده از نیروهای با تجربه در راستای نیل به اهداف عالی سازمان عمل نمود.

مهندس رامین حاتمی مدیر تولید قبلی مناطق نفتخیز جنوب نیز در این نشست تغییرات را در راستای مصلحت های سازمان عنوان کرد و گفت: من همیشه به اصول سازمانی پایبند بودم واین تغییرات را در جهت منافع سازمان می دانم.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اول آذر طی احکام جداگانه ای مهندس عبدالرضا دبیری را به عنوان مدیر تولید ،مهنس حسین فتح اله پور پوشتری را به عنوان مشاور فنی مدیر عامل و بهزاد شیخی را به عنوان رییس دفتر و مشاور مدیر عامل مناطق نفتخیز جنوب منصوب کرد .

گفتنی است مهندس حسین زنگنه نیز پیش از این و به پیشنهاد مهندس عالیپور و حکم مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران به عنوان قائم مقام مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب منصوب شده بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president