آوای جنوب

منصور ابراهیم‌زاده در گچساران : زیرساخت‌های فوتبال ایران ضعیف است

phoca_thumb_l_naft-giti bargasht1مربی مطرح فوتبال ایران گفت: متأسفانه زیرساخت‌های فوتبال ایران ضعیف بوده و بیشتر تیم‌ها در ایران امکانات مناسبی ندارند.

آوای جنوب؛

منصور ابراهیم‌زاده در گچساران درباره همکاری خود با تیم گیتی پسند اصفهان، اظهار داشت: من یک اصفهانی بوده و علاقه بسیار زیادی به تیم‌های شهر خود دارم و با توجه به پیشنهادی که به من داده شد، تصمیم گرفتم با تیم گیتی پسند همکاری کنم که امیدوار هستم بتوانم به تیم شهر خود کمک‌های بسیاری داشته باشم.

وی با اشاره به زیرساخت‌های فوتبال در شهرهای ایران، گفت: متأسفانه زیرساخت‌های فوتبال در ایران ضعیف بوده و از لحاظ امکانات خیلی از شهرهای ما امکانات مناسبی ندارند و بیشتر تیم‌ها از امکانات خوبی برخوردار نیستند.

مربی مطرح فوتبال ایران با اشاره به بی توجهی به تیم‌های پایه در فوتبال ایران، افزود: متأسفانه در ایران تاکنون بازیکن‌سازی به خوبی انجام نشده و بیشتر تیم‌ها بازیکن آکادمی خوبی ندارند و حتی استقلال و پرسپولیس هم از جمله این تیم‌ها هستند.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر شما درباره نسل جدید مربیان فوتبال در ایران چیست؟ تصریح کرد: همان طوری که نسل بازیکنان ما باید تغییر کند و بازیکنان جدیدی به فوتبال ورود کنند، نسل مربیان ما هم باید تغییر و مربیان جوان و پر انرژی وارد این عرصه شوند.

وی با تأکید بر اینکه نسل مربیان جدید انرژی بیشتری دارند، عنوان کرد: به طور قطع این نسل می‌تواند به رشد و پیشرفت فوتبال ایران کمک شایانی داشته باشد.

مشاور مدیرعامل و مدیر فنی تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر شما درباره عملکرد کی روش تاکنون در تیم ملی و درباره ماندن یا نماندن وی در تیم ملی چیست؟ گفت: کی روش معلم خوبی بوده و به نظر من عملکرد خوبی تاکنون داشته و به اعتقاد من نظم و هویت خوبی بازیکنان ملی پوش داده است.

گزارش از احسان طالبی

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president