آوای جنوب

منتجب‌نیابداندمجلس تا ۱۰ بار دیگر هم دربرابرمعرفی دوستان فتنه برای وزارت علوم به وظیفه شرعی خودعمل می کند

دعوت از فردی چون منتجب‌نیا در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ابراز مواضعی آن‌گونه عین فتنه‌انگیزی است

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: دعوت از فردی چون منتجب‌نیا در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ابراز مواضعی آن‌گونه عین فتنه‌انگیزی است.

آوای جنوب؛

ستار هدایتخواه پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص مواضعی که رسول منتجب‌نیا شب گذشته در دانشگاه علوم پزشکی در مورد مسائل مختلف ابراز داشته از جمله در خصوص اسیدپاشی و همچنین تصمیم مجلس برای ساقط کردن دولت اظهار کرد: این تحرکات و اظهار نظرهایی که برخی از جریان‌های افراطی اصلاح‌طلب که سر و سری هم با سران فتنه دارند به دلیل این است که از فضای کنونی سوء‌استفاده کرده و زمینه فتنه‌ای دیگر را فراهم کنند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی افزود: از این جهت نیروهای انقلابی باید کاملا هوشیار باشند چرا که آوردن افرادی همچون منتجب‌نیا با موضع‌گیری‌هایی که در جریان فتنه داشته و انتصاب وی به حزبی که دبیرکل آن از سران فتنه است خود نوعی فتنه‌انگیزی به شمار می‌رود.

هدایتخواه ادامه داد: این‌ها می‌خواهند دوباره افراد منتسب به فتنه را در کشور مطرح کرده و تطهیر کنند لذا این دعوت اقدامی است که با هر انگیزه‌ای بوده در راستای فتنه‌انگیزی است.

وی در خصوص مواضع بیان شده در زمینه امر به معروف و نهی از منکر توسط منتجب‌نیا در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: کسانی که مواضع آن‌ها برگرفته از تفکرات لیبرالی و غربی است با فریضه امر به معروف و نهی از منکر مخالف هستند.

این فعال فرهنگی گفت: این فریضه سدی برای جلوگیری از فسادآفرینی و دشمنی دشمنان برای مقابله با تفکرات اسلامی است.

وی افزود: متأسفانه جریان اصلاحات با تفکر لیبرالی که در هنگام هشت سال حاکمیت دولت اصلاحات پیشه کرده‌اند در مبانی فکری خود با اجرای این فریضه به مخالفت برخاسته‌اند.

هدایتخواه یکی از شیو‌ه‌ها برای مطرود و متروک کردن این فریضه را مخدوش کردن چهره ناهیان منکر و آمران معروف دانست و گفت: تجربه هشت سال دوران اصلاحات را داریم و این‌ها در قالب بحران‌آفرینی سعی می‌کردند که ارزش‌های اسلامی را زیر سؤال ببرند.

وی به ماجراهایی چون قتل‌های زنجیره‌ای، فتنه ۷۸، فتنه ۸۸ و ترور سعید حجاریان اشاره کرد و گفت: همه این کارها توطئه‌ای بود که چهره نهادهای نظام از جمله وزارت اطلاعات، سپاه و نیروی انتظامی را مخدوش کنند و اکنون هم اسیدپاشی و برخی اظهارنظرهایی مانند آن‌چه که منتجب‌نیا بیان داشته در همین راستا است.

وی سپس با تحلیل موضع منتجب‌نیا در خصوص عزم مجلس برای ساقط کردن دولت تصریح کرد: آقای منتجب‌نیا بداند مجلس انقلابی تا ۱۰ بار دیگر هم در برابر معرفی دوستان و اعوان فتنه برای تصدی وزارت علوم به وظیفه شرعی خود عمل خواهد کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president