آوای جنوب

طی مراسمی در گچساران

معرفی برگزیدگان نهمین جشنواره استانی «مدهامتان»

DSC01807برگزیدگان نهمین جشنواره استانی قرآنی«مدهامتان» با حضور مسئولان در مراسم اختتامیه این جشنواره به میزبانی گچساران معرفی شدند.

آوای جنوب؛

امشب آئین اختتامیه نهمین جشنواره استانی قرآنی «مدهامتان» با حضور مجتبی میرزایی‌نسب مدیرکل هنری ستاد عالی و مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره جوانان مساجد، حجت‌الاسلام رضا قاسمی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد -، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان استانی شهرستانی به میزبانی گچساران برگزار شد.
در این مراسم ضمن سخنرانی مسئولان حاضر در جلسه، چندتن از شرکت‌کنندگان جشنواره نسبت به رشته انتخابی از جمله اذان و قرائت قرآن برای جمعیت حاضر در جلسه به قرائت پرداختند.

 

حجت‌الاسلام رضا قاسمی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد پس از ذکر مصیبت و نوحه‌خوانی در وصف اباعبدالله الحسین(ع) توسط مداح اهل بیت، به نمایندگی از مسئولان ذکر اسامی برگزیدگان این دوره از مسابقات قرآنی پرداخت.
وی در این آیین با بیان اینکه این جشنواره مختص اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوده است، ضمن تقدیر از مسئولان گچسارانی جهت میزبانی خوب این جشنواره، اظهار کرد: از همه مسئولان گچسارانی به ویژه فرماندار و شهردار گچساران که به راستی میزبان خوبی جهت این برنامه قرآنی و معنوی بوده‌اند تشکر می‌کنم و امید است که به میمنت این کتاب الهی، این شهرستان به نور قرآن منور شود.۱۳۹۳۰۸۱۸۰۰۰۸۶۳_PhotoL
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزیدگان این جشنواره در رشته‌های مختلف، بیان کرد: در رشته صحیح‌خوانی حمد و سوره، شهاب نعمتی از شهرستان لنده مقام اول، میثم آهنین‌جاناز شهرستان لنده مقام دوم و امیر ویسی از شهرستان لنده مقام سوم را کسب کردند.
قاسمی افزود: در رشته یک جزء حفظ قرآن کریم امیرمحمد یاوری از چرام مقام اول، علی قربانی از دهدشت مقام دوم و سید علیرضا تقوی‌نژاد از دهدشت مقام سوم را بدست آوردند.
وی با اشاره به برگزیدگان این دوره از مسابقات در دیگر رشته‌ها، ادامه داد: در رشته ترتیل حسن عسکر زاده از گچساران رتبه اول، سید ناصرتقوی از چرام رتبه دوم و ناصر جعفر زاده از دهدشت رتبه سوم و در رشته اذان، رضا نادری از یاسوج مقام اول، روح‌الله کمایی از دنا مقام دوم و سیدحسین گنجه‌ای از دهدشت در مقام سوم موفق به کسب رتبه شدند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در رشته‌های حفظ قرآن در دو مرحله حفظ سه جزء و حفظ پنج جزء هر کدام دو برگزیده داشته است، عنوان کرد: در رشته حفظ سه جزء قرآن کریم محمد اسدروز از چرام و حسین قربانی از دنا و در حفظ پنج جزء عرفان نجات‌زاده از دنا و رضا امیری از گچساران موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

DSC01805
گفتنی است در پایان این مراسم ازعبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران و اردوان زینل‌زاده شهردار دوگنبدان به علت همکاری و تلاش فراوان در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.

نهمین جشنواره قرآنی اعضای کانونهای فرهنگی وهنری مساجد استان کهگیلویه وبویراحمد با عنوان مدهامتان از امروز(۱۸ابان) در سالن کارگری شرکت نفت گچساران برگزار شد.

DSC01810

سید نعمت الله حجازی اصل، مسئول کانونهای مساجد گچساران ضمن اعلام اسامی داوران این جشنواره گفت: حسین علی نسب، هیبت الله دین پرور، حامد نجاتی، مهدی شعبانی، سید غلام رضا ظریفی، حسن علی فاتحی، ومحمد رضا شعبانی کار داوری این جشنواره را برعهده داشتند.

 DSC01815 DSC01818 DSC01819 DSC01820 DSC01822

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president