آوای جنوب

معارفه مدیرعامل نفت گچساران برگزار شد/کمالی: صیانت از نفت با رفاه شهروندان محقق خواهد شد/صندلی مدیریت جایگاه نوکری مردم است

آوای جنوب

تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور مهندس دهان زاده، رییس هییت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مهندس نورانی مدیر تولید مناطق نفت خیز، علمدار متولی رییس دفتر مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب و جمعی از مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، مهندس دهان زاده رییس هییت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: تغییر در سازمان های کارآمد جز اصول مدیریت است.

وی ادامه داد: هر جابجایی یک فرصت برای اعمال نگرش های نو و تازه است.
این مقام مسوول با اشاره به اینکه قبولی مسوولیت به معنای جایگاهی برای خدمت است، عنوان کرد: وجود شرکت نفت گچساران در گستره چهار استان و دومین تولید کننده نفت مناطق نفتخیز جنوب با بیشترین کارکنان و راهبری ۱۶ میدان نفتی و مهمترین تلمبه خانه نفت و وجود کارخانه های مختلف از ویژگی های خاص این شرکت است که صنعت نفت گچساران را نسبت به دیگر شرکت ها متمایز کرده است.
مهندس دهان زاده افزود: مدیران ما در مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های تابعه می دانند که ما خادم مردم هستیم و در راستای جلب اعتماد و رضایت مردم گام بر می دارند.

وی ابراز داشت: استفاده از تمام ظرفیت های شرکت برای خدمات بیشتر به منطقه از دیگر وظایف مدیران صنعت نفت است و این در حکمرانی کشور تاثیر دارد.

وی بیان کرد: ما هیچ گاه تعهد خود را به مردم منطقه نباید فراموش کنیم. به این جهت مدیران ما در نفت باید بدانند شیوه مدیریتی آنها در حکمرانی کشور تاثیر مستقیم دارد.

دهان زاده ادامه داد: از طرف مدیرعامل مناطق از تلاش های مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر و تشکر دارم و خدمت مهندس کمالی، مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که فردی پرکار، ایده پرداز و خستگی ناپذیر است، عرض تبریک دارم و برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم.

نورانی: نقش ویژه شرکت نفت گچساران در صادرات

در ادامه مهندس نورانی، مدیر تولید مناطق نفت خیز جنوب گفت: گچساران به عنوان دومین تولید کننده نفت جنوب کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
وی ادامه داد: این شرکت نقش ویژه ای در صادرات نفت، تولید و ارتباط با پالایشگاه ها و پتروشیمی ها دارد.

مدیرتولید مناطق نفتخیز جنوب تصریح کرد: از کارکنان نفت گچساران که در زمستان امسال در تولید گاز سنگ تمام گذاشتند و پای کار بودند تا مشکل کمبود گاز در کشور رفع شود، تقدیر و تشکر می کنیم.

کاهکش: بر اساس ریلی که هدف گذاری شده بود، حرکت کردم

در ادامه مهندس مهرداد کاهکش مدیرعامل سابق شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: این شرکت ۲۰ درصد نفت کشور را تولید می کند و به نوعی نقش ویژه ای در تامین درآمد کشور دارد.

مهندس کاهکش افزود: نیروی انسانی نفت گچساران نیروهایی کاردان و متخصص هستند که در این مدت اگر به موفقیتی دست پیدا کردیم، مرهون تلاش کارکنان این شرکت هستیم.

مدیرعامل سابق نفت گچساران افزود: به هرآنچه هدف گذاری کرده بودم، دست نیافتم، اما از عملکردم راضی هستم چرا که بر اساس ریلی که هدف گذاری کرده بودم حرکت کردم.

وی ابراز کرد: در زمینه تولید به برنامه ای که برای این شرکت دیده شده بود محقق شد و به تولید حداکثری رسیدیم و در بحث مسولیت های اجتماعی ما با چهار استان در ارتباط هستیم و از این جهت نسبت به دیگر شرکت ها متمایز بودیم.

مهندس کمالی: صیانت از تولید تنها با رفاه شهروندان محقق می شود

در ادامه این مراسم مهندس غلامرضا کمالی، مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: به رسم ادب از تمام مدیران عامل؛ کارکنان نفت گچساران از ابتدا تا به امروز تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه هر آمدنی برای رفتن است، عنوان کرد: در نظام جمهوری اسلامی هر چه مسولیت بالاتر رود درجه نوکری و خادمی هم بالاتر می رود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: ما نوکر و خادم مردم هستیم و بر اساس فرامین مقام معظم رهبری و سیاست های دولت محترم حرکت خواهیم کرد.

کمالی ادامه داد: تولید صیانتی وظیفه اصلی ما است اما این مهم میسور نخواهد شد مگر با رفاه کارکنان، خانواده ها و مردمی که در کنار ما هستند.

وی افزود: مردمی که کارت شرکتی ندارند اما شعله های نفت را می بینند از ما انتظار دارند و ما مسوولین قبل از اینکه شهروندان درخواستی را بازگو کنند، وظیفه داریم که در کنار آنها باشیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیان کرد: در حوزه مسولیت های اجتماعی باید جلوتر از درخواست ها باشیم و برای من باعث افتخار است که در خدمت مردم خوب و ولایت مدار گچساران هستم و نوکری این مردم برای من افتخار است.
مهندس کمالی خاطرنشان کرد: امیدواریم، خروجی و ثمره تلاش ما خدمت به مردم باشد و خوشبختانه در دوره ای آمده ام که همزمان شده است با دومین سفر دولت به این استان و امیدوارم با برنامه ریزی و رفع نیازهای شهرستان بتوانیم به منطقه خدمت کنیم.

وی از زحمات مهندس کاهکش تقدیر و تشکر و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش روابط عمومی نفت گچساران مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور مهندس دهان زاده رییس هییت مدیره شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مهندس نورانی، مدیر تولید مناطق نفت‌خیز، علمدار متولی، رییس دفتر مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب و جمعی از مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد. ع/ک

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president