آوای جنوب

رئیس هیئت فوتبال استان:

مشکلات اخلاقی بزرگترین‌ آسیب مدارس غیرقانونی فوتبال

پرویزموسویرئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدارس عیر قانونی فوتبال خطری بزرگ در کمین نوجوانان در ابعاد مختلف از جمله اخلاقی است، گفت: بیشترین معضلات اجتماعی مربوط به مدارس غیرقانونی فوتبال، در یاسوج است.

آوای جنوب؛

سید پرویز موسوی صبح امروز در جمع اعضای هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برنامه‌های این هیئت برای برگزاری مسابقات فوتبال در سراسر استان و همچنین رسیدگی به وضعیت مدارس فوتبال گفت: رسانه‌ها باید مردم را در زمینه مشکلات و معضلاتی که ممکن است مدارس فوتبال برای فرزندانشان ایجاد کرده، آشنا کنند.

وی با بیان اینکه البته مدارس فوتبال یکی از بهترین مکان‌ها برای گذران اوقات فراغت دانش‌آموزان است، افزود: اگر مردم فرزندان خود را در مدارس قانونی و شناسنامه‌دار ثبت‌نام کنند هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

رئیس هیئت فوتبال استان افزود: ولی باید گفت که اگر غیر از این باشد و مردم در مدارس غیرقانونی فرزندان خود را ثبت‌نام کنند خطرات زیادی آن‌ها را تهدید می‌کند که باید مشکلات اخلاقی را در رأس این معضلات دانست.

وی با هشدار به خانواده‌ها که به چنین مدارسی مراجعه نکنند، گفت: به همین دلیل است که فدراسیون فوتبال به جد چنین موضوعی را دنبال می‌کند و با چنین مدارسی هم به صورت قانونی و قاطع برخورد می‌شود.

موسوی بیشترین مشکل را مربوط به مدارس غیرقانونی فوتبال در شهر یاسوج مرکز استان دانست و گفت: به دلیل جمعیت بیشتر و مرکزیت استان خطر بیشتری در کمین نوجوانان یاسوجی است.

این مسئول با بیان اینکه ما در هیئت فوتبال اطلاع‌رسانی لازم را انجام داده‌ایم و به وظایف قانونی خود عمل و با خاطیان برخورد می‌کنیم، بخش مهمی از کار را مربوط به خود مردم دانست.

وی گفت: اگر مردم همکاری لازم را نداشته باشند و به چنین اماکنی مراجعه کنند و مشکلی ایجاد شود، خود خانواده‌ها هم مقصر خواهند بود.

موسوی از مردم خواست برای ثبت‌نام فرزندان خود در استان به مدارس فوتبال با هیئت‌های فوتبال در سراسر استان و در یاسوج با هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد واقع در ورزشگاه تختی رایزنی و مشورت لازم را داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president