آوای جنوب

فرماندار بویراحمد:

مشاهده تخلفات انتخاباتی از سوی برخی نامزدهای حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا

فرماندارفرماندار بویراحمد گفت: بعضی از نامزدهای انتخابات مرتکب تخلف می‌شوند و نشست‌های مطبوعاتی می‌گذارند یا کاروان‌های انتخاباتی راه‌اندازی می‌کنند.

آوای جنوب؛

به نقل از کمیته روابط عمومی ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد، فرماندار بویراحمد از انصراف یکی از کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: ﻋﻠﯽ ﺗﻮﮐﻠﯽ نامزد کاندیداتوری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، انصراف خود را به این فرمانداری اعلام کرده است.

محمدکاظم نظری با اشاره به وظایف هیئت‌های اجرایی انتخابات گفت: بعضی از نامزدهای انتخابات مرتکب تخلف می‌شوند و نشست‌های مطبوعاتی می‌گذارند یا کاروان‌های انتخاباتی راه‌اندازی می‌کنند.

وی گفت: یعنی عملاً از فضای باز و بلندگو استفاده می‌کنند که این خود می‌تواند باعث رد صلاحیت افراد تلقی شود.

فرماندار بویراحمد با تأکید بر حفظ آرامش و جلوگیری از هرگونه تنش از هیئت‌های اجرایی شهرستان خواست تا با نظارت جدی تخلفات انتخاباتی را کنترل کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد، زمان تبلیغات انتخابات را هشت روز قبل از انتخابات اعلام کرد و گفت: زمان تبلیغات در چارچوب قانون مشخص شده است و هرگونه تبلیغات زودهنگام انتخاباتی شامل کمپین‌های انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی، راه‌اندازی کاروان‌های انتخاباتی و استفاده از فضای باز و بلندگو ممنوع است.

فرماندار بویراحمد افزود: نظارت بر کارهای جاری انتخابات از وظایف هیئت‌های اجرایی است و آن‌ها طبق قانون این اختیار را دارند که در مورد رد صلاحیت نامزدهای انتخابات اظهار نظر کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president