آوای جنوب

فروزان خبر داد:

مسکن مهر دهدشت از فضای آموزشی محروم است

مسکن مهرمدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه مسکن مهر ۹۰۰ واحدی دهدشت از هرگونه فضای آموزشی محروم است، گفت: احداث مدرسه در این مکان ضروری است.

آوای جنوب؛

سید لطف الله فروزان ظهر پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با اشاره به مسافت زیاد مسکن مهر از شهر دهدشت، افزود: نا امن بودن این مسیر و نبود سرویس ایاب و ذهاب، مشکلات فراوانی را برای دانش آموزان ساکن در این مکان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها بخشی از مسکن مهر شهر دهدشت به بهره برداری رسیده است، یادآور شد: در آینده ای نزدیک و با بهره بردای از دیگر واحدهای مسکن مهر، نبود فضای آموزشی در آن به یک معضل تبدیل می شود.

فروزان همچنین با بیان اینکه شهریه سرویس های ایاب و ذهاب مدارس در سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است، اضافه کرد: اما رانندگان سرویس ها این افزایش را ناکافی می دانند.

همچنین رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه گفت: گزارش ها نشان داده است که مبلغ افزایش یافته به طور صددرصد به رانندگان داده نشده است که این مسئله باید بررسی شود.

سرگرد شهباز پورنگ با انتقاد از عدم کدگذاری رانندگان سرویس های مدارس، افزود: آموزش و پرورش شهر دهدشت و نقلیه شهرداری هیچگونه همکاری در این زمینه انجام ندادند.

وی با بیان اینکه ایمن سازی معابر روبروی مدارس از وظایف شهرداری است، تصریح کرد: این در حالی است که شهرداری دهدشت تنها به نصب چند تابلو و خط کشی ناصحیح اکتفا کرده و ایمن سازی لازم صورت نگرفته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president