آوای جنوب

مسوولان باید مانند مردم راه ایستادگی و مقاومت را انتخاب کنند

.

آوای جنوب
مسوول سیاسی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اختلاف آمریکا و جمهوری اسلامی یک اختلاف بنیادی است و فرقی هم ندارد که رئیس جمهور آمریکا چه کسی باشد، هدف دولتمردان آمریکایی نابودی اسلام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، سرهنگ علی ظهرابی در سخنان قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته گچساران با اشاره به جایگاه ۱۳ آبان در نظام اسلامی گفت: روز ۱۳ آبان همچون ستاره‌ای درخشان بر تارک آسمان جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد که باید آرمان‌ها و ارزش‌های این روز مبارک را سینه به سینه به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی افزود: اولین رخداد ۱۳ آبان سال ۴۳ تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه بود و در ۱۳ آبان ۵۷ هم رژیم پهلوی به دستور اربابش آمریکای جنایکار تعداد زیادی از دانش آموزان و دانشجویان این مرز و بوم را به خاک و خون کشیدند و در رخداد بعدی هم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) را داشتیم.

ظهرابی در ادامه اظهار کرد: در اسناد متعددی که از خود لانه جاسوسی آمریکا به دست آمده، این بود که برنامه‌ریزی برای کودتاهای متعدد برای فروپاشی انقلاب اسلامی داشتند در حالی که در حادثه فتنه ۸۸ هم عامل اصلی چنین رخدادی هم سفارت خانه انگلیس خبیث بود.

مسوول سیاسی سپاه فتح استان گفت: امروز دشمن می‌خواهد با روش‌های مختلف و با همکاری سعودی‌ها در منطقه ناامنی ایجاد کنند که باید با هوشیاری چشم فتنه را کور کرد.

وی ادامه داد: تجمع و راهپیمایی هر ساله در ۱۳ آبان از برکات انقلاب اسلامی است و باید این موضوعات هر ساله باشکوهتر هم برگزار شود.

ظهرابی بیان کرد: اختلاف آمریکا با جمهوری اسلامی یک اختلاف بنیادی است و دشمن می‌خواهد چیزی از اسلام باقی نماند و فرقی هم ندارد که رئیس جمهور آمریکا چه کسی باشد خواه اوباما باشد و یا ترامپ بلکه هدف دولتمردان آمریکایی نابودی اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: پیام جمهوری اسلامی به دیگر کشورها این است که به خوبی دوست و دشمن را بشناسید و مردم ما و اکثر مسئولین ما متوجه این موضوع شده اند که آمریکایی ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

ظهرابی افزود: آمریکایی ها دنبال نفوذ منطقه‌ای و ایجاد فتنه‌ها در منطقه هستند که ایران اسلامی با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب به دنبال ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و در نهایت ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

وی در ادامه گفت: همه می‌دانیم که انقلاب اسلامی برکات زیادی را برای ملت بزرگ ایران اسلامی به ارمغان آورده است و لذا همه باید به نوعی سعی کنیم تا تفکر لیبرالیسم و سکولاریسم آمریکایی در کشور وجود نداشته باشد و همان‌گونه که مردم با هوشیاری و با بصیرت در برنامه‌های نظام حضور دارند و مسوولان هم باید زندگی مردم وار داشته و نیز گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشند.

مسئول سیاسی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح استان تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در خصوص آمریکای برون به این نتیجه رسیده اند که هرگز قابل اعتماد نیست و مردم ما مقاومت و ایستادگی را انتخاب کرده‌اند و انتظار هم این است که مسئولین کشورمان نیز همپای مردم در این زمینه گام جدی بردارند.

وی افزود: آمریکایی‌ها معتقدند که آن چیزی که برای دنیاست همان اندیشه لیبرالیسم دموکراسی است و باید مسئولین ما همراه با مردم در این خصوص هوشیار باشند و با بصیرت کافی و نیز تبعیت محض از امر ولایت با فتنه های آمریکایی_اسرائیلی_سعودی با اقتدار و عزت مقابله کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president