آوای جنوب

مسابقه پیامکی بهترین جمله در معرفی بی‌بی حکیمه (س) برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: علاقه‌مندان می‌توانند بهترین جمله از نظر خود در توصیف و معرفی بی‌بی حکیمه (س) را تا پایان روز هشتم آبان‌ماه به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۱۴۷۴۱ ارسال کنند.

آوای جنوب؛

رامین چرومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به در پیش بودن کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) در گچساران اظهار کرد: این کنگره ملی با حضور مسئولان کشوری و استانی هفتم و هشتم آبان‌ماه در گچساران برگزار می‌شود.

رئیس روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه پیش‌بینی برنامه‌های نهایی در برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) با تعامل خوب و سازنده دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است، گفت: امیدواریم بتوانیم برنامه‌ای در خور شأن آن امامزاده جلیل‌القدر برگزار کنیم.

وی امامزاده بی‌بی حکیمه (س) را زیارتگاهی فرا استانی و فرا ملی عنوان کرد و افزود: ترویج فرهنگ اهل ‌بیت (ع) و معرفی هرچه بهتر استان از اهداف برگزاری این کنگره ملی است.

چرومی در ادامه معرفی امامزاده بی‌بی حکیمه (س) به عنوان حرم چهارم اهل‌بیت (ع) را از دیگر اهداف برگزاری این کنگره عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم این حرم به عنوان حرم چهارم اهل‌ بیت (ع) به جهانیان معرفی شود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر کنگره به کار گرفته شده است، تصریح کرد: آخرین جلسه نهایی کنگره دیروز در فرمانداری گچساران برگزار شد.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) برای استان به دلیل داشتن ظرفیت‌های فراوان در حوزه گردشگری و انجام فعالیت‌های فرهنگی فرصت ارزشمندی است که می‌توان از آن به خوبی استفاده کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌های خوبی در زمان برگزاری کنگره اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان به مناسبت نخستین کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) مسابقه پیامکی در وصف آن بانوی جلیل‌القدر برگزار می‌کند.

رئیس روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند بهترین جمله از نظر خود در توصیف و معرفی بی‌بی حکیمه (س) را تا پایان روز هشتم آبان‌ماه به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۱۴۷۴۱ ارسال کنند.

چرومی تصریح کرد: به چهل نفر از برگزیدگان هدایای نفیسی اهدا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همه ساله از اقصی نقاط ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس زائران و مشتاقان زیادی به‌ ویژه در ایام اسفند‌ماه و تعطیلات نوروزی به این امامزاده مشرف می‌شوند، گفت: شیعیان کشورهای حوزه خلیج فارس برای زیارت امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، حضرت شاه‌چراغ (ع) و حضرت بی‌بی حکیمه (س) هر ساله به ایران مشرف می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امامزاده بی‌بی حکیمه (س) در ۸۰ کیلومتری شهرستان گچساران واقع شده و از امامزادگان واجب‌التعظیم و دارای کرامت است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president