آوای جنوب

انتقادات امام جمعه مارگون:

مسئولان فکری به حال پروژه‌های راکد مارگون کنند

امام جمعه مارگونامام جمعه مارگون گفت: مسئولان فکری به حال پروژه‌های راکد عمرانی مارگون و توسعه منطقه کنند.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام رحم‌الله خواجه‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: منطقه مارگون از جمله مستعدترین مناطق استان برای کار و تولید است.

وی گفت: به همین خاطر نیاز است تا مسئولان برای توسعه این منطقه و در کل برای توسعه و پیشرفت استان سرمایه‌گذاری لازم را در منطقه مارگون در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری و کشاورزی و البته صنعت داشته باشند.

وی گفت: اما به دلیل عدم سرمایه‌گذاری در این منطقه عدم رضایت مردم را در همه حال داریم.

امام جمعه مارگون افزود: البته پذیرفتنی است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات شایانی صورت گرفته ولی در برابر حجم مشکلات و عمق محرومیت این خدمات خیلی ناچیزند.

وی گفت: مردم همیشه در صحنه این دیار لیاقت خدمت بیشتری دارند ولی اکنون مشاهده می‌شود که روند پروژه‌های عمرانی در این منطقه یا به کندی صورت می‌گیرد یا به حالت تعطیلی درآمده است.

خواجه‌پور تصریح کرد: به عنوان مثال جاده زیلایی که با حضور تنی چند از مسئولان و مردم آن منطقه قول مساعد داده شد تا آسفالت آن انجام شود ولی تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش مارگون و مدارس شهرک شهید رجایی مارگون و روستای دو‌آب به حالت نیمه‌تمام رها شده است.

امام جمعه مارگون گفت: مردم از وضعیت پیش آمده نگران هستند و از مسئولان ذیربط و نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی می‌خواهند که به این وضعیت نامطلوب پایان داده و دغدغه‌های مردم منطقه را کاهش دهند.

وی گفت: متاسفانه بعضی از مسئولان به وعده‌هایی که می‌دهند عمل نمی‌کنند و حتی بنا به قول‌های مساعد نتوانستند مشکل سیستم صوتی مصلای نماز جمعه شهر مارگون را برطرف کنند.

خواجه‌پور گفت: شرط همدلی و همزبانی ملت با دولت این است که مسئولان به خدمت مردم بیایند و مشکلات آن‌ها را از نزدیک بررسی و برطرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه همه مسئولان این است که به شعار سال به فرموده مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president