آوای جنوب

مرد چشم سبز باوی پاسخ منتقدینش را در باباکلان داد: یک آدم دیوانه هم چنین حرفی نمی‌زند که باباکلانی ها کوچ کنند/شورای نگهبان کسی را بی دلیل رد صلاحیت نمی کند

به گزارش آوای جنوب سید قدرت الله حسینی کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت در جمع مردم باباکلان گفت: امروز توفیقی است که در خدمت مردم عزیز باباکلان باشیم و تقدیر و تشکر دارم از حضور خانواده شهدا که در جمع ما حضور دارند.

 

وی ادامه داد: امروز اگر سخنی می گوییم حرف ما حرف مردم است و امیدواریم بتوانیم باری را از دوش مردم برداریم.

حسینی اظهار کرد: آنهاییکه امروز ما را یاری می کنند و در کنارمان سختی ها را تحمل می کنند دغدغه دارند و درد دارند.
وی افزود: در شرایط حساس کشور امیدواریم بتوانیم مجلسی تشکیل شود که در شان این مردم باشد.

وی تصریح کرد: این ملت؛ ملتی بزرگ است که نمونه آن را در هیج جای دنیا پیدا نمی کنید و امام راحل فرمود مردم ما از صدر اسلام نیز بهتر هستند .
حسینی خاطرنشان کرد: این مردم سختی های زیادی را در طول دوران چهل سال انقلاب اسلامی گذراندند و امروز هم با تمامی مشکلات و کج دهنی هایی که به این مردم می شود این مردم پای نظام و ولایت محکمتر از همیشه ایستاده اند.

حسینی گفت: مشاهده کردیم حضور مردم در تشییع جنازه سردار سلیمانی چگونه بود که رهبری آن را یوم الله نامیدند و رسانه های دنیا از این حضور هنوز در حیرت هستند و این مردم ثابت کردند پای نظام و ولایت ایستاده اند.

وی ادامه داد: همه ما باید بدانیم مدیون این مردم هستیم اما متاسفانه نااهلان در طول این چهل سال نفوذ کردند و این افراد در دولت و مجلس و جاهای دیگر نفوذ کردند و بدانیم معاویه ها کم نیستند و این ما هستیم که باید هوشیار باشیم.

این کاندیدای انتخاباتی افزود: مجلس جایگاه بسیار مهم و حساسی است و اگر در مسیر ولایت و مردم حرکت کند به معنای آن است که مجلسی انقلابی تشکیل می شود که دغدغه اش مردم است.

حسینی اظهار کرد : همگان به خوبی مشاهده کردیم در این مجلس کسی دغدغه مردم را نداشت و مشاهده کردیم شورای نگهبان ۹۰ نفر از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی را رد صلاحیت کرده است و بدانید شورای نگهبان کسی را بی دلیل رد صلاحیت نمی کند و این خودشان و عملکرد آنها است که آنها را رد صلاحیت کرده اند اگر من نیز رد صلاحیت شوم حتما مشکلی داشته ام.

حسینی در ادامه با اشاره به صحبت هایی که به نقل از می شود که در گذشته گفته است اظهار کرد: از قول من گفته اند که من در زمان نمایندگی ام گفته ام مردم باباکلان کوچ کنند و به گچساران بروند و بدانید و آگاه باشید این حربه انتخاباتی برای تخریب است که حتی یک آدم دیوانه هم چنین حرفی نمیزند و همه مسوولان نظام باید دغدغه این مهم را داشته باشند که امکانات رفاهی را برای روستاها فراهم کنند تا از مهاجرت جلوگیری کنند.

حسینی ادامه داد: مگر می شود در شهر دامداری کرد؛ مگر می شود در شهر باغداری کرد؛ مگر می شود من چنین حرفی زده باشم؛ من در پیچاب پنج ناخنم در آمد اما گفتند من گفته ام راه نباید به پیچاپ میرفت که دوستان فراموش کرده اند من پیگیر جاده آن منطقه بوده ام.
سید قدرت حسینی خاطرنشان کرد: من از جنس شما هستم و زندگی من قبل از نمایندگی و بعد از نمایندگی یک زندگی معلمی بوده است و هیچ تغییری در زندگی من و خانوده ام صورت نگرفته است.

حسینی افزود: زندگی من و اطرافیانم یک زندگی معمولی مانند شما است و همواره اعتقاد داریم همه مردم یکسان هستند و برابر.

حسینی خاطرنشان کرد: بدانید ما نوکر مردم هستیم و بعد از آن هم نوکر و خادم مردم خواهیم ماند و وظیفه نمایندگی مردم نیز نوکری مردم است و این شما مردم هستید که ارباب مسوولین هستید و هر نوکری که بی ادبی کرد و خدمت بی منت انجام نداد این مردم سیلی محکمی به آنها خواهد زد.

حسینی افزود: به من به عنوان یک نوکر نگاه کنید و اگر خوب عمل نکردیم ما را کنار بگذارید.
وی گفت: همین آقای رئیس جمهور اگر امروز کاندید شود چه مقدار رای می آورد و یادمان نمی رود همین آقای رئیس جمهور چه شعارهایی می دادند.

این کاندیدای این دوره گچساران و باشت اظهار داشت: چرا نمایندگان به شفافیت آرا رای نمی دهند و چرا سرمایه خود را اعلام نمی کنند پس مشخص است یک مشکلی دارند که اعلام نمی کنند و این ملت چه گناهی دارند و تا به کی ادامه دارد.

سید قدرت حسینی اظهار کرد: من و خانواده ام ثابت کرده ایم که چگونه بوده ایم و ما نیز درد بیکاری را می دانیم و اعتقاد داریم خانواده ما و خواهران و برادران و فرزندان ما نسبت به دیگران ارجحیت ندارند.

وی خاطر نشان کرد: من در طول عمرم یک مورد اگر کاری برای کسی انجام داده باشم منت نگذاشته ام و اگر کاری انجام داده ام آنرا وظیفه خود دانسته ام اما شما یک مورد را پیدا کنید که پس از رأی آوردن از مخالفین خود استفاده کرده باشد و در همین حوزه بویراحمد ۱۲ نفر مدیر شدند که برخی از آنها نیز کاندید هستند و خیلی از قشقایی ها نیز به من رای ندادند اما چند نفر از آنها مدیر شدند و این هیچ منتی نیست.

وی افزود: در حال حاضر نیز به صورت کارشناسی شده به دنبال ایجاد طرح ها هستیم و برنامه ما اجرای کارهایی است که به اتمام برسانیم و بتوانیم مشکل بیکاری را با کارهای انجام شدنی برداریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president