آوای جنوب

پرويز موسوي :

مردم به مدارس غیر قانونی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد مراجعه نکنند

پرویزموسویرئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم به مدارس غیر قانونی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد مراجعه نکنند.

آوای جنوب؛

سید پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به اینکه فصل تعطیلات مدارس در پیش است و عده‌ای هم از این راه سودجویی خود را آغاز می‌کنند، اظهار کرد: سودجویی برای سرکیسه کردن مردم به هر بهایی یکی از معضلاتی است که در سال‌های اخیر همواره مشاهده شده است.

وی گفت: برخی با نام مدارس فوتبال برای خود دکان معامله راه‌اندازی کرده‌اند و مردم هم بی‌خبر از همه جا فرزندان خود را به دست سودجویان می‌سپارند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این مدارس غیر قانونی فوتبال همه چیز را تهدید می‌کنند، اظهار کرد: اولین تهدید مسائل اخلاقی است که به معضلات اجتماعی منتهی می‌شوند.

موسوی در همین خصوص گفت: وقتی مردم فرزندان خود را به مدارس بدون شناسنامه فوتبال ارجاع می‌دهند و در این خصوص هیچ استعلامی از هیئت فوتبال نمی‌گیرند معلوم است که باید منتظر عواقب ناخوشایند هم بود.

وی در همین خصوص با بیان مثالی گفت: برای مصرف مواد خوراکی به علائم استاندارد توجه می‌کنیم اما در زمینه سپردن فرزندان خود به برخی مؤسسات هیچ‌گونه توجهی به استانداردها نمی‌شود و از همین‌جا مشکلات و معضلات اجتماعی پدید می‌آیند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که مدارس فوتبال قانونی در همه نقاط استان وجود دارد و برخی از آن‌ها در سطح کشور به عنوان مدارس فوتبال نمونه شناخته شده‌اند، تصریح کرد: از مردم استان می‌خواهیم که برای جلوگیری و پیشگیری از هرگونه تبعات ناخوشایند و نامطلوب فرزندان خود را به دست این مدارس نسپارند و به همین منظور قبل از هر چیز با هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد مستقر در ورزشگاه تختی یاسوج مشورت لازم را داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president