آوای جنوب

مردم از تردد غیر ضرور بپرهیزند/افزایش مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

آوای جنوب 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در بیست و ششمین روز از اردیبهشت به ۵۸۹ نفر خبر داد.

مردم  از تردد غیر ضرور بپرهیزند/افزایش مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه آمار مبتلایان به کرونا در بیست و ششمین روز از اردیبهشت را اعلام کرد که کرونایی‌های کهگیلویه و بویراحمد افزایش داشته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از  ۹۱جواب دریافتی از آزمایشگاه یاسوج، ۴ مورد جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است که سه بیمارمرد و ۱بیمار زن در شهرستان بویراحمد بودند و با احتساب این موارد شمار مبتلایان استان به۵۸۹ نفر رسید.

وی بیان کرد: کادر بهداشت و درمان استان با تلاش و از خودگذشتگی تمام در حال فعالیت هستند و با همین روحیه تا ریشه‌کن کردن بیماری در صحنه حضور خواهند داشت.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، اضافه کرد: مردم حتی الامکان‌ در شهر تردد نکنند، در خانه بمانند و به سفر نروند، دورهمی و مهمانی نداشته و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت علامت‌دار شدن با سامانه ۴۰۳۰ تماس گرفته و فقط در صورت لزوم و به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

دکتر یزدانپناه بیان کرد: جان همه انسان‌ها باید برایمان مهم باشد، با تردد غیرضروری جان کسی را به خطر نیندازیم

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president