آوای جنوب

مردم آبشیرین بیش از آنکه آب ببینند اشک چشمان پدر و مادرانشان را دیده اند/ من برای هیچ کس بازی نمی کنم/ دوم اسفند جایگاه قشقایی‌ها را خواهید دید+ تصاویر

به گزارش آوای جنوب:  هومان عسکری  کاندیدای یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی امشب در جمع اهالی روستای آب شیرین گفت: به من می گویند کاندید اجاره ای، به من می گویند آمده ای برای فلانی به من می گویند  آمده‌ای رای فلانی را خراب کنی  و  در آخر می‌گویند ترک از پشت به تو خنجر می زند،  اما بدانید ما فرزندان صولت الدوله و جهانگیر خان هستیم.

وی با بیان اینکه بدانید قشقایی قسم خورده حضرت عباس است، افزود: می‌گویند شما قشقایی ها در کنار هم نیستید، من می‌دانم برادران من چقدر  تنها هستند و چه تعداد از برادران من در رد صلاحیت من نقش داشتند به آنها پیام می‌دهم و آنها را بخشیدم و من تنهایی را در رد صلاحیتم دیدم اما امروز به شما می‌گویم در دوم اسفند قشقایی در کنار فرزندش خواهد ماند.

عسکری  افزود: قشقایی به خاطر ایلش جلوی انگلیسی‌ها ایستاد و امروز فرهنگ قشقایی امانت در دست ما است و ما باید امانت دار خوبی باشیم.

وی اذعان کرد: من به رقبا می گویم اگر حاضر هستید بیایید تا مناظره کنیم تا مردم تصمیم بگیرند.

این کاندیدا ابراز کرد: من به عنوان نماینده قشقایی می گویم آنهایی که می گویند قشقایی از پل بریم برود خطاب به آنها می‌گویم من تنها در مقابل شما می ایستم.

عسکری تصریح کرد: یک زمانی به خاطر اینکه عشایر بودیم مهاجرت می‌کردیم اما امروز فرزند قشقایی به خاطر بیکاری و تبعیض مهاجرت می کند اما در دوم اسفند با انگشت قشقایی جایگاه قشقایی مشخص می شود.

وی  ادامه  داد: وقتی بحث انتخابات به میان می آید یعنی وضعیت تغییر کند و مردم به دنبال تغییر وضع موجود هستند تا به تبیعض و بی عدالتی و ظالمان پایان دهند.

عسکری اظهار کرد: ما امروز آمده ایم تا به تبعیض پایان دهیم و آن رقم نمی‌خورد به جز به همت شما مردمانی که  بیکاری و تبیعض  را  سالها است دیده‌اید و با چشمان خودتان  مشاهده می‌کنید چگونه  در حق شما ظلم شده است.

 

وی ادامه داد: امروز دست در جیب مردم کرده اید و از مردم و کارمندان اینگونه مالیات می گیرید اما از ماشین لوکس مالیات ۲ درصد میگیرید اما کارمندی که سه میلیون حقوق می گیرد چگونه مالیات می گیرید اما از ثروتمندان نمی توانید مالیات بگیرید.

میلیارد این مملکت دست فرزندان آقازاده ها در خارج از کشور است تصریح کرد: مگر پدران اینها چکاره بودند که اینگونه باید ثروت این مردم در دست آنها باشد.
عسکری افزود: چرابعضی از مدیران ما دوتابعیتی هستند چرا خیلی ها سکوت کرده اند.
دکتر عسکری گفت: حدود شش میلیون خانه خالی در کشور است و اینها متعلق به چند صد نفر است و این خانه هاهرکدام میلیاردها قیمت دارند و هیچ گونه مالیاتی نیز نمی دهند چرا که متعلق به افرادی است که صاحب نفوذ بر آقایان هستند.

وی خطاب به نمایندگان مجلس افزود: شما اگر در بحث همین گران شدن بنزین درست عمل می کردید کسری بودجه جبران می شد و نیازی به دست کردن در جیب این مردم نبود.

عسکری خاطرنشان کرد: سال آینده ۱۵ تا ۲۰ درصد به برق و آب و گاز شما اضافه شده است اما حقوق ها چند درصد اضافه شده است و این یعنی دست کردن در جیب مردم.

این کاندیدای این دوره انتخابات اظهار کرد: آقایان بودجه را سال آینده به گونه ای بستند که ۱۵۰ هزار میلیارد تومان کم می آورند و این ها فقط یک هدف دارند.

عسکری بیان کرد: امروز بجای اینکه یارانه را چند برابر کنید دست در سفره مردم کردید.

وی ادامه داد:این مجلس ضعیف با مردم چه کرده است در حالی که بنزین در سال‌های گذشته نیز گران شد اما قدرت خرید مردم بالا بود.

این کاندیدا ابراز کرد: چرا موسسات ثروتمند مالیات نمی دهند چرا که زور مجلس نمی رسد
عسکری ابراز کرد: من به عنوان جوان گام دوم انقلاب می گویم به تبعیت از مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب دیگر مجلس ضعیفی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه چرا صندوق ملی را خالی می کنید که نشود در مواقع مانند بحران از آن استفاده کرد، گفت: چرا اموال دولت را تاراج می کنید و آن را به ۵۰ هزار میلیارد تومان رسانده اید که دوباره اموال دولت را به پولدارها بدهید اما بدانید این مجلس جلوی تمام بی عدالتی ها به خصوص در این شهر را خواهد گرفت.

عسکری اظهار کرد: مجلس باید قوی باشد و نظارت کند وقتی این جاده آبشیرین دست پیمانکاری می افتد که چاق و چله شود وظیفه نماینده نظارت است.

وی ادامه داد: یک روزی تمام این پروژه های آب و جاده به پایان خواهد رسید اما شما به مقصودتان نخواهید رسید و بدانید ظالمین خواهند رفت.

این کاندیدا عنوان کرد: این مردم بیش از آنکه آب ببیند اشک چشمان پدر و مادرانشان را دیده اند و بدانید این خدمات بامنت شما را به مقصودتان نخواهد رساند.
عقبه برادران قشقایی من
وی افزود: به این مدیران و روسای اداراتی که دارند تخلف می کنند  می‌گویم نگذارید به هشدار برسد روزی مردم با پاکی و عدالت دست رد به سینه شما خواهند زد.

عسکری خاطرنشان کرد: نماینده مجلس باید در تراز انقلاب باشد نه دلال باشد و باید یارانه را نسبت به تورم و احتیاجات مردم افزایش دهد و منابع آن را از کسانی که فرار مالیاتی دارند بگیرد.

وی ادامه داد: نماینده مجلس باید باسواد و دلسوز و ریشه اش در مردم باشد که بداند همین میوه ده برابر ده سال پیش شده است اما یارانه مردم همان است.

عسکری با اشاره به بیانات رهبری گفت: مقام معظم رهبری رهبری تاکید دارند که مشکلات به دلیل سو مدیریت است و باید چشمانمان به توانمندی داخل باشد نه دستانمان در جلوی بیگانگان باشد بدانید این مردم شما را ردسیاه خواهند کرد.

این کاندیدای جوان قشقایی افزود: مشکل اشتغال ما و ازدواج جوانان خیلی قبل تر حل شده اما اجرا نمی شود.

وی اذعان کرذ: در سال ۸۴ قانون تسهیل جوانان وضع شد اما اجرا نشده است و اگر این قانون اجرا می شد مشکلات تمام جوانان این کشور حل می شد.

عسکری خاطرنشان کرد: مشکل بی تدبیری در مجلس است و ضعیف ترین مجلس مجلس دهم بود و در این دوره مجلسی انقلابی در راستای گام دوم انقلاب به میدان خواهد امد که به تمام بی تدبیری ها پایان دهد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president