آوای جنوب

سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران:

مربی سفارشی نیستم و برای سفارشی کار کردن به گچساران نیامده‌ام

فوتبالسرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه درصدد حذف حاشیه‌های تخربیی نفت و گاز هستیم، گفت: مربی سفارشی نیستم و برای سفارشی کار کردن به گچساران نیامده‌ام.

آوای جنوب؛

یوسف نادریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گچساران در پاسخ به سوال وی مبنی بر راهکاری برای از بین بردن حاشیه‌های مهم‌ترین حریف نفت گچساران در فصول گذشته، اظهار کرد: طی دوسالی که در گچساران بودم، تجربه‌ای خوب کسب کرده‌ام که از آن در راستای کاهش حاشیه‌ها استفاده می‌کنیم.

وی افزود: ایجاد وفاق میان مردم، مسئولان و تیم نفت و گاز گچساران طی سال‌های مربیگری اینجانب سبب کمک به تیم شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: خوشبین و امیدوارم که امسال نیز همانند گذشته مردم و مسئولان با وفاق و همدلی به مجموعه تیم نفت در راستای کاهش حاشیه‌ها کمک کنند.

نادریان تأکید کرد: سعی و تلاش ما دور کردن حواشی تخریب‌کننده از تیم نفت و گاز گچساران است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر چشم‌انداز سرمربیگری امسال تیم نفت و گاز و جایگاه این تیم در جدول مسابقات در نتیجه صعود مجدد به لیگ دسته یک گفت: ورزش تنها مقوله‌ای بوده که دارای دو واژه برد و باخت است و هیچ تیمی برای باخت به میدان نرفته و همه برای کسب پیروزی به میدان می‌روند.

نادریان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در مسابقات برنده بیرون آمدن از میدان با تیم نفت و گاز است.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر امکان رودرویی با استقلال تهران در جام حذفی و خلق شگفتی در برابر این تیم گفت: متأسفانه قرعه نفت گچساران به گونه‌ای بوده که رودرویی با استقلال تهران امکان کمی دارد.

نادریان عنوان کرد: شاید به دلیل وقت کم مانده به مسابقات جام حذفی و عدم آمادگی آرمانی تیم در این مسابقات شرکت نکنیم.

وی با اشاره به کادر فنی نیمکت نفت و گاز گچساران یادآور شد: طی سال‌های گذشته نیز از نیروهای بومی استفاده شد و امسال نیز تا جایی که نیاز نداشته باشیم از نیروهای بومی استفاده می‌کنیم.

نادریان در پاسخ به سئوال دیگر فارس مبنی راهکار برطرف کردن ضعف گلزنی در نفت گچساران در طول مسابقات اظهار کرد: ضعف گلزنی تنها خاص نفت گچساران نبوده و این مشکل در کل فوتبال ایران حتی تیم ملی نیز وجود دارد، اما سعی ما استفاده از بهترین نفرات در خط حمله برای از بین نرفتن زحمات تیمی است.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در واکنش به این سئوال که آیا بازیکن سفارشی قبول می‌کنید، متذکر شد: رزومه کاری من نشان‌‌دهنده نوع رفتار من بوده و من برای سفارشی کار کردن در تیم نفت گچساران نیامده‌ام.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president