آوای جنوب

مراجعه ۱۶ نفر به مراکز درمانی در زلزله ۵.۲ دهم ریشتری گچساران/ شکستگی دست یک نفر

آوای جنوب

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا کنون ۱۶ نفر به مراکز درمانی در زلزله ۵.۲ دهم ریشتری گچساران مراجعه کرده‌اند.

محسن جلیل امروز در گفت‌گو با خبرنگار ما در گچساران با اشاره به قوع زلزله ۵.۲ دهم ریشتری ظهر امروز در مرکز دوگنبدان شهرستان گچساران اظهار کرد: اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل برای هرگونه کمک و انتقال مصدومان به مراکز درمانی را دارد.

وی در ادامه با اشاره به مراجعه کنندگان مصدومان زلزله ظهر امروز گچساران به مراکز درمانی گفت: تاکنون ۱۶ نفر به مراکز درمانی مراجعه که ۳ نفر از این مصدومان توسط اورژانس به مراجعه درمانی انتقال داده شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از مجموع مصدومان مراجعه کننده به مراکز درمانی ۱۵ نفر سرپایی مداوا شده و تنها یک مورد شکستگی دست رخ داده است که اقدامات درمانی در حال انجام است.

جلیل ادامه داد: مصدومان مراجعه کننده به مراکز درمانی تنها بر اثر ترس زلزله مصدوم شده و مصدومیت ناشی از زلزله و ریزش آور نبوده است.

به گزارش فارس، این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در ۱۴ کیلومتری دوگنبدان در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۴۱ کیلومتری سردشت خوزستان، و ۴۴ کیلومتری چرام کهگیلویه و بویراحمد رخ داد.

این زلزله در بخشهایی از استانهای بوشهر، فارس و خوزستان احساس شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president