آوای جنوب

مدیر آموزش و پرورش گچساران: ما از شهردار و شورای شهر برای جلسه دعوت کرده بودیم

دوست داشتیم شهردار و شورای شهر نیز در این جلسه حضور داشته باشند

DSCF6779مدیر آموزش و پرورش گچساران بابیان اینکه دوست داشتیم شهردار و شورای شهر نیز در این جلسه حضور داشته باشند گفت: از شهردار گچساران و شورای اسلامی به این جلسه دعوت شده بودند که در ساختار پیش بینی شده اند ، و ما دوست داشتیم در این جلسه حضور داشتند.

آوای جنوب؛

سید ظهیرالدین پورالحسینی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای ورزش آموزش و پرورش شهرستان با تبریک میلاد مسعود پیامبر خدا(ص) و هفته وحدت، اظهار داشت: در آموزش و پرورش اگرچه در سند چشم‌انداز ۲۰ ساله به امر ورزش اشاره روشنی نشده است، ولی در این سند موضوع بهداشت روانی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی آینده‌ساز مملکت ایران در همه زمینه‌ها در اختیار آموزش و پرورش است، افزود: ۵۰ درصد جمعیت ما جوان بوده و این میزان جمعیت در اختیار آموزش و پرورش بوده است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه از نظر صاحب نظران حوزه توسعه، ۷۰ درصد توسعه در کشورها به واسطه نیروی انسانی است، گفت: امروزه از نیروهای انسانی به عنوان سرمایه انسانی یاد می‌شود.

پورالحسینی بر تربیت جسمانی و ورزش در مدارس گچساران تأکید کرد و افزود: متأسفانه ورزش در مدارس این شهرستان مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه باید ورزش در مدارس گچساران مورد توجه ویژه قرار بگیرد، تصریح کرد: در برخی مدارس ساعت ورزش را به درس‌های دیگری هم‌چون فیزیک، ریاضی و دیگر درس‌ها اختصاص می‌دهند که این کار درستی نیست.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با تأکید بر اینکه ورزش و تربیت جسمانی جزو لاینفک زندگی انسان‌ها بوده است، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب بر ورزش‌های همگانی و قهرمانی تأکید بسیاری داشته‌اند.

پورالحسینی با بیان اینکه توسعه باید متوازن، مستمر و پایدار باشد، ابراز کرد: ما باید به همه جنبه‌های زندگی انسان‌ها توجه کنیم و ورزش یکی از این جنبه‌ها بوده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president