آوای جنوب

مدیرکل ورزش و جوانان: سیاسیون اجازه آرامش را به ورزش کهگیلویه و بویراحمد بدهند

.

آوای جنوب
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد بازی‌های آسیایی ۲۰۲۰ تشکیل شده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اولین بار استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج میزبان مسابقات قایقرانی دختران و پسران زیر ۱۶ سال است و موفق شدیم در بخش دختران دو مدال برنز انفرادی کسب و امروز هم شاهد آغاز مسابقات بخش آقایان بودیم.

وی بیان کرد: رئیس فدراسیون قایقرانی امروز به استان سفر می‌کند و بعد از دیدار با مجموعه مسوولان ارشد استان تلاش می‌کنیم میزبانی یکی از مسابقات مهم قایقرانی را اخذ کنیم.

این مسوول عنوان کرد: تلاش مجموعه ورزش استان این است که نام و ظرفیت‌های استان را فراتر از سطح ملی مطرح کنیم که استان نامزد مسابقات جهانی هاکی است و امیدوارم پس از تایید کارشناسان سوئیسی این رویداد بزرگ تاریخی به استان برسد.

علوی در پاسخ به سوالی مبنی بر هدف‌گذاری برای مسابقات المپیک گفت: به مانند بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا برای المپیک ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی کردیم که در این دوره از مسابقات ۲ یا ۳ ورزشکار داشته باشیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر این برنامه‌ریزی برای المپیک ۲۰۲۲ جوانان سنگال صورت گرفته که ورزشکاران بیشتری در این المپیک داشته باشیم که با سرعت پیشرفت در حوزه ورزش و آرامشی که حاکم است رسیدن به این مهم امکان‌پذیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هیات‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه ورزش فعال و بخشی از تعامل صورت گرفته و امیدواریم سیاسیون اجازه دهند آرامش بر ورزش استان حاکم است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president