آوای جنوب

مثنوی:دانشجویان هلال احمرنبایددرجلسه سیاسی گچساران لباس این نهادرامی پوشیدند

مثنویجمعیت هلال‌احمر به دنبال حمایت از هیچ گروه و جناح سیاسی خاصی نیست/دانشجویان هلال احمر نباید در جلسه سیاسی گچساران لباس این نهاد را می پوشیدند
آوای جنوب؛

مدیرکل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اتفاقات نشست روز دانشجو دانشگاه پیام نور گچسارن گفت:جمعیت هلال‌احمر استان به دنبال حمایت از هیچ گروه و جناح سیاسی خاصی نیست.

مسعود مثنوی، مدیرکل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اتفاقات صورت گرفته در نشست روز دانشجو دانشگاه پیام نور گچسارن گفت: اشخاصی که با لباس جمعیت هلال احمر در جلسه روز دانشجو دانشگاه پیام نور گچساران شرکت داشتند از اعضا کانون دانشجویان جمعیت هلال احمر دانشگاه بودند که نباید این افراد در جلسه سیاسی دانشگاه لباس جمعیت هلال احمر را می پوشیدند.

وی در ادامه گفت: جمعت هلال احمر بر اساس اهداف هفت گانه خود هیچ گونه سیاسی کاری را قبول نمی کند و به دنبال حمایت از هیچ گروه و جناح سیاسی خاصی نیست.

مثنوی به اقداماتی که در دانشگاه پیام نور گچساران توسط برخی از دانشجویان با لباس جمعیت هلال احمر صورت گرفت اشاره داشت و گفت: حضور دانشجویان با لباس جمعیت هلال احمر کار درستی نبود و هیچ گونه مدیریت سیاسی برای حضور این افراد در دانشگاه وجود نداشته است.

مدیرکل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما برای بررسی این موضوع مدیر حراست هلال‌احمر استان را به شهرستان فرستاده و رئیس اداره شهرستان گچساران را برای این موضوع خواسته ایم که پاسخ گو باشد.

وی در پایان گفت: جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد به هیچ عنوان سیاسی نبوده و به دنبال حمایت از هیچ گروه و جریان سیاسی نیست.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president