آوای جنوب

مدیرمناطق نفت خیز جنوب :امور فنی و تولیدی شرکت نفت نباید دستخوش مسائل حاشیه‌ای شود

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به شرایط انتخاب مدیران در صنعت نفت گفت: امور فنی و تولیدی شرکت نفت نباید دستخوش مسائل حاشیه‌ای شود.

b144e4d4-34e3-4a82-a0ac-e6c14c610beb_20150128_112444مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به شرایط انتخاب مدیران در صنعت نفت گفت: امور فنی و تولیدی شرکت نفت نباید دستخوش مسائل حاشیه‌ای شود.

آوای جنوب؛

آیین معارفه مهندس امین محمدی مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران روز سه شنبه با حضور مهندس عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نفت و گاز گچساران، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این آیین از تلاش های مهندس پورهادی که به صورت توامان مدیریت امورفنی و سرپرستی شرکت نفت و گاز گچساران را عهده دار بوده اند صمیمانه قدردانی و تشکر کرد.

مهندس بیژن عالیپور در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از پورهادی که طی چند مدت اخیر به صورت توامان مدیریت امور فنی و سرپرستی شرکت نفت و گاز گچساران را بر عهده داشتند با اشاره به نیروهای کارآمد و متخصص در شرکت نفت این شهرستان و ترسیم افق آینده این مجموعه گفت: مجموعه شرکت نفت باید توانمندی‌های موجود خود را برای رسیدن به شرایط قبل از تحریم‌ها و دست‌یابی به ظرفیت تولید حداکثری صیانتی فراهم کند.

وی با بیان اینکه انتصاب امین محمدی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز گچساران بر اساس معیارهای تخصص، تجربه و تعهد وی بوده است، ادامه داد: حفظ توان تولید تنها با اتکای به سرمایه‌های انسانی و ایجاد انگیزه در کارکنان و پیگیری آن از طریق برنامه‌ریزی و تلاش فراوان امکان‌پذیر است.

عالی‌پور منطقه نفتی گچساران را در بین شرکت‌های تابع مناطق نفت‌خیز جنوب دارای ویژگی‌های خاصی خواند و تصریح کرد: از جمله شرایط و ویژگی‌های این مجموعه پیچیدگی مخازن و شرایط دشوار تولید، گستردگی و وسعت حوزه عملیات و قرار گرفتن در محدوده و مسیر چهار استان کشور است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به شرایط ویژه این مجموعه عنوان کرد: مجموعه عوامل فوق‌الذکر و اهمیت راهبردی تولید در گچساران ایجاب می‌کند که مدیریت این شرکت توجه به وظایف اصلی و رسالت محوری این مجموعه را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهد.

این مسئول در ادامه سخنان خود گریزی به شرایط انتخاب مدیران در صنعت نفت زد و گفت: مهم‌ترین ویژگی‌های مدیران موفق و پیشرو در صنعت نفت، مسئولیت‌پذیری، حسن سابقه، شایسته‎سالاری و انگیزه ایجاد تحول و بهبود مستمر در مجموعه نفت است که در این راستا انتخاب امین محمدی متاثر از چنین دیدگاهی بوده است.

عالی‌پور توجه به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت را ضروری دانست و با تاکید بر اینکه امور فنی و تولیدی شرکت نباید دست‌خوش و وارد مسائل حاشیه‌ای شود، عنوان کرد: بر این باورم که مدیران باید با توجه به اهمیت توسعه پایدار در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در چارچوب اختیارات و مطابق با قانون و مقررات وزارت نفت گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه‌ بر نگاه ویژه‌ به مقوله تولید توجه خاصی به رفاه کارکنان و خانواده‌های‌شان داریم که در این راستا در قالب برنامه‌های فرهنگی و … کارهای بسیاری صورت گرفته است.

گفتنی است احمد پورهادی مدیر امور فنی شرکت نفت و گاز گچساران گزارشی از وضعیت کلی این شرکت ارائه داد و گفت: امیدواریم با حمایت‎های مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و مدیرعامل جدید که از افراد با تجربه و فنی صنعت نفت بوده، افق روشنی در نفت گچساران را شاهد باشیم.
با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president