آوای جنوب

مدیرعامل نفت گچساران : نقش مهندسان صنعت نفت نقشی بی‌بدیل در اقتصاد مقاومتی است

۱۳۹۳۱۲۰۵۰۰۰۷۶۳_PhotoLمدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ضمن تجلیل از مهندسان این شرکت، گفت: نقش مهندسان صنعت نفت نقشی بی‌بدیل در اقتصاد مقاومتی است.
آوای جنوب؛
امین محمدی عصر امروز به همراه جمعی از مدیران نفتی به مناسبت ۵ اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس از مهندسین این شرکت تجلیل کرد.

وی با حضور در ادارات نگهداری و تعمیرات و عملیات با اهدای شاخه گلی ضمن تبریک این روز و تقدیر از زحمات مهندسین و تلاشگران عرصه نفت شهرستان، اظهار کرد: توجه ویژه به نقش والای مهندسان با نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی نشان از اهمیت نقش این تلاشگران دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به تاریخ حضور ارزشمند جامعه مهندسین در کشور، تصریح کرد: زحمات و فعالیت این قشر تلاشگر با به حرکت درآوردن موتور محرک اقتصاد کشور در بخش‌های مختلف عمران، صنایع و معادن، کشاورزی، فناوری و اطلاعات و … امری انکارناپذیر است.

 

 

محمدی ادامه داد: مهندسان با وجود تحریم‌ها، نقش بسزایی در صادرات خدمات مهندسی، انتقال مهارت و دانش فنی خود در برنامه‌های اجرایی مختلف دیگر جوامع داشته و با تلاش و خلاقیت خود تحریم‌ها را بی‌اثر و تبدیل به فرصتی جهت سربلندی و پیشرفت و موفقیت کشور کردند.

 وی با بیان اینکه از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های صنعت نفت تعمیر و نگهداری واحدهای عملیاتی است، خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها در راستای استمرار تولید و صادرات نفت، مایعات گازی و فعالیت ایستگاه‌های تقویت فشار و تزریق گاز نقش مؤثری دارد.

این مسئول با تاکید بر اینکه نقش مهندسان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در اقتصاد مقاومتی در کشور نقشی بی‌بدیل است، گفت: از این رو بر خود واجب می‌دانم که این روز را به همه مهندسان زحمت‌کش کشور و به ویژه مهندسان عرصه نفت شهرستان تبریک بگویم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در پایان متذکر شد: امید است مهندسان جوان کشورمان در لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری با الهام از فناوری‌های نوین و خلاقانه، الگویی برای تلاشگران این عرصه در جهان شوند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president